Gå til innhold

alt for mange spm i hodet å finner ingen svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt u-beskyttet sex i 2,5 år,

og aldri hatt så mye som en positiv test. men det er først nå siste 5/6 mnd jeg virkelig har håpet å tenkt på barn, jeg vil virkelig få det til, jeg har sluttet å drikke å røyke spiser sundt og holder meg i aktivitet, tar folat tabeletter, el tester holder på som kaniner å ligger med beina opp i gjennom veggen, hva mer kan jeg gjøre?

stresser jeg for mye?

er det et hint at jeg ikke kan få barn?

er det flere som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har vi blitt gravide å mistet... men har ikke brukt prevansjon på 2år å 9 månder.. ma i uke 12 å sa så tili at jeg ikke viste at jeg var gravid før d skjedde.... det kan være lurt å ta kontakt med lege.. vil anbefale privat klinikk da det tar kortere tid å di har bedre tid til deg.. dær vil di ta innvendig ul for å se om alt ser bra ut å så blodprøver for å se om hormon nivåene dine ser fine ut:)

Skrevet

Heisann, min historie kan du lese på hjemmesiden min, adressen ligger på profilen min.

Ellers hadde jeg oppsøkt lege å fortalt det du har fortalt her. Spør om å få henvisning til gynekolog. Etter at man har prøvd i ett år har man rett på utredning, dersom man er over 35 har man rett på utrening allerede etter ett halvår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...