Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 med 19-åring med venner og venner av oss store. Nydelig mat, god rødvin til mor og gode samtaler. Det er en berikelse å få sitte sammen med de som er halvvoksne og dele tanker og følelser på godt og vondt. Vi har snakket mye om søsteren og tanten som er med oss i hjertet og pyntet med lys og blomster ved bildet hennes som står her på kjøkkenet:-) Hun er liksom med på et vis, alle har historier og mange tårer over takknemligheten for å ha fått kjenne henne og det er godt å snakke sammen:-) Nå har alle gått til sengs, oppvaskmaskinen er i full gang og jeg har en stille stund før søvnen pakker meg inn.....imorgen skal klattispappan stå opp med lille rosa, så da får jeg vel ligge og dra meg til i åttetiden.....for da våkner jo jeg PLING;-) Ha en god natt dere der ute i cyberspace:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Åååååååååååå så godt for deg! *Sender en stor og varm klem til deg Attpåskatten ;-)*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Tusen takk for stor og varm klem - det er godt:-))) Sender en stor og god en tilbake jeg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå