Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Har et par spm jeg bare.. Det første er, er det unormalt å være 30 uker på vei og ikke ha kjøpt vogn, bilstol osv? Virker ut som om dette er noe alle kjøper leeeenge før de er inne på 3 trimester! Et annet spm er, hvor langt på vei skal man være når man skal på sånn omvisning på sykehuset? sånn ca?
svana72 Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 nei er ikke unormal å ikke ha kjøpt dette enda da synes jeg,det er opp til hver enkelt,så ikke tenk på at du er unormal...å omvisning på sykehuset får en som regel i uke 23 og utover mener jeg da.....jeg fikk tilbud om det da ihvertfall.... Lykke til videre..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 er vel ikke unormalt det da:) man kjøper når man føler for det, ingen fasit svar der:) Vi var på omvisning i midten av uke 36...
marghald Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Jeg er 39+2 og vi ordnet vogn o.l i forrige uke. Vi var på omvisning på føden i midten av uke 37.
Tussa og Sofie Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg skal på omvisning neste uke, er da i uke 34....så tror det er vanlig at det er litt uti 3. trimester. Når du kjøper utstyr er jo opptil deg selv, har du lyst har du lov tenker jeg. Vi kjøpte vogn i uke 25, har ikke kjøpt seng eller sånt enda, men noe klær og annet småutstyr, mangler fortsatt endel som jeg vil pusle med når går ut i permisjon jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå