Gå til innhold

Orgasme hos kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ting jeg lurer på her.

Jeg har et fantastisk sexliv med mannen min, og jeg kommer som en kule straks vi setter i gang :D hehe..

Har vært i noen forhold før, og da kom jeg liksom aldri "helt i mål" under samleiet hvis dere skjønner hva jeg mener, joda jeg fikk selvfølgelig orgasme ved annen stimulering, bare ikke under selve samleiet.

Mannen sier han ikke tror meg når jeg sier at jeg aldri hadde hatt disse orgasmene før jeg traff han siden jeg får orgasmer som perler på en snor sammen med han =)

Så det jeg lurte på da er om det flere som har vært borti dette, at det liksom er bare en man passer såpass sammen med at man klarer å få såkalt vaginal orgasme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde min første av de idag, er helt blowend away! har aldri trodd på det her med vaginal orgasme, eneste som har funket for meg har vært stimulering av klitoris, og det er godt det og. men i dag hadde jeg en helt vanvittig deilig opplevelse så ja jeg tror det har noe med hvordan man passer sammen, så absolutt!!

Skrevet

Hehe, Ja det blir en litt annen opplevelse med sex der man faktisk kommer i mål, og ikke bare nesten.

Får holde fast på han du har funnet nå da ;)

Skrevet

Kom aldri med de jg har hatt sex med før jeg traff han jeg er sammen med nå! Så han slipper jeg aldri!!

Skrevet

Vel, slik tenker ikke jeg. Men så tenker jeg heller ikke at noen GIR meg orgasme, det er noe jeg jeg like mye "tar".

Men ting som kan spille inn, er jo trygghet og hvor kåt personen får deg. Kanskje det for deg er slik at bare denne ene personen kan få deg så kåt at du klarer å nyte sex på denne måten?

Slik er det ikke for meg. Jeg kan ha deilig sex med hvem som helst, fordi jeg er tygg på meg selv, mine egne lyster og behov. Så jeg tror ikke at det finnes en eneste sex partner der ute som man skal passe bedre sammen med enn andre :0)

Skrevet

ja han skal jeg gjøre alt for å beholde, for makan har jeg ikke opplevd! og jeg har hatt noen partnere opp igjennom.

gleder meg allerede til neste runde :D

hilsen anonym 18:16 16.09.2007

Skrevet

Ingen mann er likt utrustet, eller har lik teknikk. Det er vel derfor vi også føler det så anderledes og får eller ikke får orgasmer.

Jeg har fått mange orgasmer jeg aldri kunne drømt om fra min mann, mens noen får jeg ikek med min mann som jeg har fått med andre sexpartnere. Det er vel det som gjør det litt spennende også. At ikke alle er like, og at en reagerer forskjellig. Det tror jeg er temmelig likt for både menn og kvinner.

Min mann påsto han ikke hadde følsomme brystvorter, eller ble kåt av berøring der. Det har han tatt tilbake, etter å nesten fått orgasme ved kun stimulering der.

Skrevet

"Min mann påsto han ikke hadde følsomme brystvorter, eller ble kåt av berøring der. Det har han tatt tilbake, etter å nesten fått orgasme ved kun stimulering der. "

Oj. Så spennende. Jeg får lett orgasme av stimulering av brystvortene. Men ante ikke at menn kunne får det.... Men da komme de vel uten utløsning?

Må kanskje innvie brystvortene til mannen litt mer under akten, gitt...

• 3 uker senere...
Skrevet

det har ingen ting å si hvem du er med .. vaginal orgasme får man alt utifra type stimuli under samleie og hvordan din egen kropp er bygd

jeg selv er sammen med samme fyr som jeg delte min jomfrudom med og jeg fikk bestandig vaginal orgasme under samleie, etter fødselen derimot er dette veldig vanskelig men jeg får fremdeles alltid orgasme under hvert samleie og synes det er godt fremdeles men jeg skjønner deg godt for ettersom jeg ikke klarer å oppnå vaginal orgasme så føler jeg liksom at jeg ikke kommer i mål jeg heller.. men her er det altså meg det er noe feil med ikke typen ;)

har også en venninne som har hatt langt flere partnere enn meg og hun har aldri oppnådd vaginal orgasme ved samleie.. hun klarer kun å oppnå orgsamse ved klitorisstimuli

lykke til ;)

Skrevet

Han har aldri kommet kun ved stimulering av brystvortene. Men engang kanskje jeg finner det ut.

Kvinner kan få orgasme med stimulering på øret. Øvre del av øret, og mener å ha lest at menn også kan dette. Så må vel teste ut dette. Og ja det fungerer for kvinner *knis* men blir litt øm på øra dagen etter, men verdt det.

Gubben har også ett punt på nedre del av ryggen, litt over rompesprekken som er følsomt. Gubben ble jo nesten redd da vi fant det for litt siden. Helt uskyldig kos på ryggen, og så kom de stønna ogilingen i kroppen. morro morro!!!!!

Utrolig mange steder på kroppen som er verdt å leite seg frem til å kose med.

Skrevet

Hvorfor si at det er feil med noen av partene? Høres jo nesten ut som en er født med en produksjonsfeil, eller at en fødsel skader oss. Derav, aldri få barn liksom.

Da kan igrunn ens partner si til en at: Siden du ikke får orgasme er det deg det er noe feil med, ikke meg. Tror jeg hadde fika den mannen så hardt at han aldri hadde klart å åpne munnen igjen. Om jeg noen sinne hadde lest eller hørt noe slik noe sted, så hadde jeg tent på alle plugger. Det er nemlig slik at det er faktisk ikke så veldig mange kvinner i verden som faktisk klarer å få orgasme under samleie, uansett hvor mye de vil og hvor mye de prøver og hvor mye ens partner prøver. Og slike uttalelser gir kvinner som sliter og har dårlig samvittighet overfor sin partner som de ikke klarer å få orgasme med, enda dårlige samvittighet og selvtilitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...