Lurvehette Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 men det er IKKE vondt å føde!!!!!!!!!! Har bekkeløsning svangerskapene gjennom - har født to - men å føde, det er INGENTING... Flere som har det slik.. Vondere å slå seg i ankelen/kneet- det gjør vondt det!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Dette innlegget er provoserende fordi du generaliserer så jævlig. Ironisk nok så spør du om flere som har det slik, men utifra det du sier om at det ikke er vondt å føde så skulle jo ALLE ha hatt det slik. Ja, det gjør værre for deg å slå deg i ankelen eller kneet eller å ha bekkenløsning enn å føde, men det betyr da ikke at det gjør vondt å føde for andre.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 ikke vondt og føde??? hva er du laga av da??? eller hva tar du rett før du føder...hehe....heldig du da,som synst det er verre og slå kneet...for eg synst det er heeeeilt j***** og føde,faktisk så forfærdlig,att denne gangen gjør jeg det ikke,men skal ha KS
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Hun er kanskje ikke så heldig da...en kan jo slå seg i kneet når som helst, men en føder ikke så mange ganger! For en del så er faktisk ikke fødsel så vondt...selv hadde jeg svake rier, og hadde det ikke særlig vondt. Men jeg går da ikke ut å gauler at det ikke gjør vondt å føde generelt bare fordi jeg syntes det ikke var sååå vondt.
Mamsebamsen Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Synes ikke dette er spesielt provoserende. Jeg fødte uten smertestillende, men syntes heller ikke at fødselen var særlig vond. Jeg ventet hele tida på at det skulle bli mye verre, og de ”ordentlige” smertene skulle begynne. Klart jeg kjente det godt, men har absolutt hatt det vondere. Tror cluet er å forvente seg noen inni h****** sterke smerter, og så blir det isteden litt ”Hæ, var det bare dette?” Og Riga: Leminia2 skrev ikke et spørsmålstegn etter påstanden om at flere har det som henne. Hun mente nok at hun vet om flere som har det slik.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 tror folk opplever føldsel forskjellig og kanskje også riene er forskjellig? hva vet jeg... Men flott for deg HI at du har hatt fine fødsler:=)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 synst uansett og sei at det er INGENTING og føde,er litt drøyt... nekta og trur at det finnest noen som ikkje synst det er litt vondt,uten og ha fått masse "dop"...hehe... men kan vere eg trur det pga min fødsel var ett h*****...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Bra du gjorde meg oppmerksom på det med spørsmålstegnet som ikke var der...men uansett blir det ironisk, for utsagnet skulle da ha vært unødvendig siden det tydligvis ikke er vondt å føde, og da trenger en ikke kommentere at flere har det slik.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 nja for oss som da faktisk HAR født før og hadde det gangske vondt kan det jo kanksje være bittelitt irriterende at du går rundt å sier at det er ingenting! kankje bare littegrann.....(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Det kan jo kanksje være at jeg er veldig stolt av at jeg overlevde mine 34 timer i smertehelvette! og da kanskje bare blir bittelittegranne sinnadame når du sier at det er ingenting! Det er jo kankej ikke så veldig mye vits i å undergrave det vi andre syntes var litt mer enn bare ingenting, BARE fordi du er stolt over at du overlevde svangerskapet og ikke fødselen! kankej det går ann å si at:" fødselen var vond den men jeg hadde også fryktelig vond bekkenløsning! nesten så den var værre for MEG"????? men dte re nå bare min mening! men hva vet jeg om smerte??? jeg har jo tross lat bare født!!!
Mamsebamsen Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Enig i at det er en liten logisk brist i hovedinnlegget. Men provoserende? Nei, langt i fra. Hvorfor i all verden skulle noen gidde å la seg hisse opp over det? Det er mye her i verden folk heller burde ta tak i, enn en uheldig formulering. La oss heller være glade på hennes vegne, for at hennes fødsler gikk såpass fint.
Lurvehette Skrevet 15. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2007 Unnskyld til dere som lar dette innlegget gå inn over dere. Men det var bare for å sjekke om det virkelig ER flere som meg..... Hele svangerskapet er ett Helvete for meg, men fødselen, den er nettopp INGENTING... Ikke hyler jeg, skriker, svetter litt, men ellers, føler ingen smerter. Det er nesten orgasmisk når barnet kommer - det er godt! Og det etter TO erfaringer! Ville bare at NOEN som har det som meg, ville samytykke. UNNSKYLD til alle jeg såret. JEG HAR ALLTID SVÆRT STERK FØDSELSANGS, og den gir seg nok ikke...!!!!
Mamsebamsen Skrevet 15. september 2007 #12 Skrevet 15. september 2007 Du trenger da ikke be om unnskyldning for at du skrev at du ikke har hatt vondt under fødslene dine. Jeg syntes det var kjempeflott å lese! Klart at mange har det vondt, noen mer enn andre, men det er sikkert mange som har det som deg eller meg, også. Blir det flere barn på deg da, siden det har gått så greit begge gangene? Rett etter at sønnen min var ute, før de rakk å legge han på magen min, spurte jeg JM: ”Var dette alt??? Ja vel. Dette gjør jeg igjen når som helst!” Dessverre er man ikke garantert at det går like lett hver gang…
litenogtjukk Skrevet 15. september 2007 #13 Skrevet 15. september 2007 Må nok innrømme det selv at det å føde er ikke det værste, det værste er timene FØR selve forløsningen, det syns jeg var ubehagelig, syns selv at den tredje fødselene var tøffest, det er sikkert fordi de to andre gikk veldig greit, så da var det ingenting å grue seg for, tenkte jeg sikkert da. Håper alle dere andre får en minnerik og fin fødsel, slik at det hele skal være en glede for dere og at det vil friste dere alle til å lage mange flere barn. Lykke til. Klem
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. september 2007 #14 Skrevet 15. september 2007 "Men det var bare for å sjekke om det virkelig ER flere som meg..." Hahaha...det er derfor du skriver et innlegg her inne som har overskriften "Vet dette er proviserende". Hvorfor ikke begynne det hele med "andre her som ikke opplever smerter under fødsel?" eller noe lignende? Ikke ett sted i ditt hovedinnlegg spør du etter folk i samme situasjon...i så fall har du glømt spørsmålstegnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå