Håper snart.. Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 jeg har en del stikninger i sidene.. håper selvfølgelig at det er et graviditetssymptom. men synes det er så høyt oppe.. dere som har opplevd det, er det bare nede på siden?
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Kun nede i siden,desverre=( kor høgt oppe er de da???
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 hei. jeg har og stikkninger litt høyt opp syns jeg..har hatt det snart en uke ca, håper det er et tegn da:)
Håper snart.. Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 fant jo ut at det var mest logisk det ja. er litt over hoftebeinet og ganske langt ut på siden. må si at jeg ikke skjønner hva det kan være, trodde ikke det var noe det kunne stikke i akkurat der;)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 over hoftebeine ja,trudde kansje du meinte med ribbebeina eller noe sant eg;)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 ja, det er rundt der jeg og har det,plutselig så kommer det litt tak ikke magesmerter, men det stikker..har du noen andre symptomer da? jeg er sinnsykt trøtt, også går jeg på do nesten hele tiden, og har en sånn rar hodepine, men detkan jan være innbillninger..hehe..krysser fingre for oss:)
Håper snart.. Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 ja vi får krysse fingrene:) jeg har ømme pupper, men det kan jo likegodt være et tegn på at mensen er rett rundt hjørnet. Ellers så syns jeg at jeg springer på do mye og fryser mye. testa negativt i dag, men ingen tr enda (har ikm i dag eller i morgen - varierer litt mellom 28 og 29 dagers syklus). så håper i det lengste at det skyldes at jeg var dum nok til å teste i kveld etter at jeg hadde vært på do mange ganger..
*Stjernesmell* Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 jeg har stikninger i siden og av og til lenger ned. Testet neg i dag, men gir ikke opp håpet enda.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 tok en test i forrige uke, den var så klart neg, men det er jo alt for tidlig..hehe..skakl prøve å vente til i slutten av uken..hvis jeg greier. jeg jobber på et legekontor og har disse testene tilgengelig hele tiden så det er vansklig..hehe..menjeg er så sinnsykt trøtt altså, var ikke sånn forrige sv, men det kan jo være fordi jeg mista i 6. uke. at det var det som skulle skje..ikke veit jeg..håper jeg er gravid denne mnd og at den holder seg der da:)lykke til til alle, dere må gi beksjed hvis det skkjer noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå