Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 HIPP HIPP HURRA:) Ha en kjempefin dag snuppa:) STOOOOOR klem fra vaska;)
WP-TLogPeanut Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Næmmen Tusen takk vaska mi,så koselig Stor klæm
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Grattis SÅ mye med dagen håper den blir super!!
Monajenten Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Superdupergratulerer med 24-årsdagen, pia:-D Kose deg masse:)
SuperGlad Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 grattis me dagen !!!!!!!!!! åh tenk så kos vi hadde det i fjor på denne dagen! men nå er jo 3 av oss enten gravide eller nybakte mødre så er vanskelig å toppe fjorårets fering :-( får ta det igjen med et stooooort bål og koooose oss når barn er ploppet ut å ungene er vent til flaske :-)
WP-TLogPeanut Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Det blir den helt sikkert,har jo tuppa mi sammen med meg hihi Tusen takk
WP-TLogPeanut Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Takker Skal kose meg som best jeg kan vetu
WP-TLogPeanut Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Tusen takk I fjor på herre dagen va jo bare super Tenk kor heldig vi va med været hihi...hadd ikke vært like koslig oppå dær hvis det hadd regna i en mnd i strekk,som i år Jaa,vi må ta det igjen seiner vetttu Når dåkker ska driv å former dåkker sånn hele gjengen hihi
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer så masse m dagen
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer masse mye ) Kos dere masse. Klemmer på
Dronningen! Skrevet 16. september 2007 #15 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer med dagen WP! Hvordan gikk det med hjertekaka?
Skravlemamman Skrevet 16. september 2007 #16 Skrevet 16. september 2007 Hurra for deg, håper dagen din blir kjempefin:-) I dag er det 12 år siden jeg ble sammen med samboeren min, det er jo grunn til å feire det også:-)
WP-TLogPeanut Skrevet 16. september 2007 #17 Skrevet 16. september 2007 Tusen takk alle sammen :DD Koselig altså Hjertekaka ble ikkeno av i går somla så lenge,og når jeg eendelig tok meg sammen og begynte å ta frem ting våkna tuppa og ville ha dentinox og kos ;p så det blir i dag! Skravlemamman,gratulerer så masse med de 12 år
Brillemamma Skrevet 16. september 2007 #18 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer så mye med dagen!!!)) Utrolig fin dag å ha burdag på,ikke sant? Ha en flott dag og kos deg! Klem
Hobbyfotografen og Em Skrevet 16. september 2007 #20 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer med dagen!
Honningmelon Skrevet 16. september 2007 #21 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer så mye med dagen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå