Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 lurer litt på det her,synst det virker litt merkelig at man kan kjenne liv i 10,11,12 uke sov,bebisen er jo ikkje meir enn 3 til 6 cm.... men no har eg faktisk sjøl kjent noen dunkdunk,rett over skambenet dei 2 siste dagane.(Er i min 11 uke nå,i mitt forje svangerskap kjennte eg ikkje liv før i uke 19 eller 20....
snart mamma t 2:-) Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 heia:-) du kan kjenne noe liv i uke 9...men det er ytterst sjelden...men du kan fult mulig kjenne noe nå:-) jeg kjende liv i uke 14:-P... er andre gangs fødende...er nå i uke 36... lykke til!!
jiha Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Heisann=) dette lurer jeg også på. er 11+5 i dag og de siste dagene har jeg kjent dunk som du sier, eller ett naps.. eller vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men noe=p men vet jo ikke om d kan være babyen.. i tillegg kjenner jeg tydelig en klump på størrelse med en knyttneve rett over skam beinet...=) spennende!!;D
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 samme som meg det=)) sikkert den lille vi kjenner da....for det er rett over skambeinet eg og kjnner dunk...hehe....spennende... har godt og ventet på og kjenne livmoren mine og...har ligget flat i noen dager og kjennt etter eg og,og i dag tidlig kjennte eg den=) så deeeilig og endelig begynne og merke at enn er gravid,anna en kvalme trøtthet og svette/fryse byer=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå