Gå til innhold

Når er det mulig og kjenne liv????

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på det her,synst det virker litt merkelig at man kan kjenne liv i 10,11,12 uke sov,bebisen er jo ikkje meir enn 3 til 6 cm....

men no har eg faktisk sjøl kjent noen dunkdunk,rett over skambenet dei 2 siste dagane.(Er i min 11 uke nå,i mitt forje svangerskap kjennte eg ikkje liv før i uke 19 eller 20....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia:-)

du kan kjenne noe liv i uke 9...men det er ytterst sjelden...men du kan fult mulig kjenne noe nå:-)

jeg kjende liv i uke 14:-P...

er andre gangs fødende...er nå i uke 36...

lykke til!!

Skrevet

Heisann=) dette lurer jeg også på. er 11+5 i dag og de siste dagene har jeg kjent dunk som du sier, eller ett naps.. eller vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men noe=p men vet jo ikke om d kan være babyen.. i tillegg kjenner jeg tydelig en klump på størrelse med en knyttneve rett over skam beinet...=) spennende!!;D

Skrevet

samme som meg det=)) sikkert den lille vi kjenner da....for det er rett over skambeinet eg og kjnner dunk...hehe....spennende...

har godt og ventet på og kjenne livmoren mine og...har ligget flat i noen dager og kjennt etter eg og,og i dag tidlig kjennte eg den=) så deeeilig og endelig begynne og merke at enn er gravid,anna en kvalme trøtthet og svette/fryse byer=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...