Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsning rundt 7. september, og jeg og kjæresten hadde sex både før og etter eggløsningen. Nå på torsdag (13.sept) begynte jeg å få murringer i magen, noe som har gått over til vonde menssmerter i både mage og rygg nå. Helt forferdelig av og til, kan ikke stå helt oppreist noen ganger. Kan det være så vondt å bli gravid, og er det mulig å kjenne noe så fort? Jeg føler meg frisk ellers, ikke kvalm, ikke feber. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket noen kraftige stikkninger i eggstokkene...var fryktlig vond... klarte ikke og reise meg opp.

så hadde eg små murringer heilt nede i korsryggen,men ikke direkte mens smerter før 3,4 dager før ikm=)

håper det sitter en spire hos deg =))

Skrevet

Jeg hadde el rundt 6 sept. var veldig kvalm i går kveld og har hatt på en måte vondt i magen de siste 2-3 dagene.. lignende luftsmerter.. hmm.. lurer fælt om det kan være symptomer..

Vet ikke hva jeg skal tro..

Skrevet

mangen får jo symptomer tidlig.

jeg var "sår" i magen,og følte meg sikkelig opplåst...kan sammenlignse med luftsmerter....

en annet ganske sikkert symptomer er visst ting får anna lukt,vertfall for min del....

Skrevet

Hoho, håp for meg også da.. hehe..

Ja, "sår" i magen og kjennest ut som luftsmerter og er oppblåst,som du sier, stemmer det.

*håpe*håpe*

Skrevet

Ja,synst det hørest lovende ut eg=)

du har vertfall samme symptomer som eg hadde=)))

klart det er håp for deg og=)

Skrevet

Hei.

Jeg hadde eggeløsning rundt 6-7 sept. Fikk mensmurring fom 11 sept fram til i går. Den 15 sept fikk jeg krampelignende smerte i livmoren med korsryggsmerter i ca en times tid - det var vondt og jeg måtte legge meg nedpå. Har også hele tiden hatt littegramm ømme brysvorter.

Jeg har vært prøvere siden januar og har aldri før kjent mensmurring, heller ikke ømme brystvorter.... Men, jeg er på pergo for første gang. Så jeg tenker at kanskje alt dette er en bivirkning. Har IKM 18 -19 sept - tiden får vise hva det ender med. .

Lurer på hvordan det går med deg.

Jeg har ikke hatt mensmurring siden 16 sept og har ennå ikke spottet.

Krysser fingerene for at vi begge har en spire i magen ;-)

Skrevet

mensmurrig fom 11 sept fram til 15 sept mente jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...