Gå til innhold

Jeg er ikke alenemor mer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt sammen med pappaen igjen, og det er såååå deilig!

Har lengtet etter dette i to år, og nå i natt kom han endelig krypende til korset og sa at han ville ha meg tilbake:-D

Så nå satser vi på at dette varer livet ut, for har vi klart å komme gjennom all dritten vi har opplevd de siste årene, så klarer vi alt!

Kan ikke si det til noen enda, for vi må vente litt før vi flytter sammen, og jeg klarer meg ikke uten OS. Vet det er lit snuskete, men vil ikke risikere å ødelegge alt ved å flytte sammen med en gang, og uten OS må jeg gi opp studiene mine.

Skulle ønske at det hadde vært en prøvetid på noen mnd for folk som har vært skilt i mange år. Så slipper barna at far flytter hjem før foreldrene egentlig er klare for det.

Men siden jeg ikke kan si det til noen måtte jeg bare dele denne gledelige nyheten med dere her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at man kan finne tilbake til hverandre! :)

Ønsker dere lykke til!!

Klemmer... :)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Deilig å få en glad-historie :o)

Skrevet

Ja, det er helt fantastisk!

Bare for noen dager siden trodde jeg at dette aldri kom til å skje, og jeg merker at jeg er helt i lykkerus!!!! :)

Nå skal jeg legge meg og sove, men først skal jeg sende en nydelig nattamelding til KJÆRESTEN min! Den eneste mannen jeg noensinne har elsket, far til mitt barn, og den mannen jeg aldri har sluttet å elske.

Herregud så deilig det er å vite at når han er ute på byen nå i kveld er det MEG han tenker på, og MEG han vil ha. Slippe å bekymre meg for at han skal rote med en annen dame.

Deilig å slippe de formanende pekefingrene her inne! Godt å bare få positive tilbakemeldinger fra dere, damer!

Ha en strålende aften! Det skal jeg:)

Skrevet

Grattis da! :-) Godt å høre at det kan ordne seg.

Solskinnshistorier med gamle partnere, nye partnere og barnefar er alltid velkomne

Skrevet

Ååå, så utrolig heldig du er :-)))

Ønsker deg/dere lykke til videre!

Skrevet

Ååå Gratulerer - skulle ønske det var meg :) Men, jeg har ikke gitt opp håpet...

Fortsett studiene dine, kos deg med kjæresten din, og flytt sammen når økonomien tilsier det. Jeg hadde gjort akkurat det samme, og håper det vil skje en gang i fremtiden :)

Skrevet

Skulle jaggu hatt gratis penger jeg også. Er dere sammen så har du ikke rett på os. Da får dere finne andre løsninger som alle andre PAR må gjøre. Er så urettferdig dette OS greiene. Jeg kunne også tenke meg gratis utdannelse og 10 000 rett i lomma, men jeg bor sammen med faren til unga og har ikke rett på ei krone. Håper noen tipser nav om dere!

Skrevet

herregud, hva med å bare være glad på deres vegne????

Skrevet

Jeg er litt enig med anonym over...Jeg er faktisk lei av at alenemødre utnytter systemet. Har selv vært alene i mange år, men jobbet for pengene mine og betalt skatt. Også er det noen fjotthuer som ikke er redelige. Irriterende...

Skrevet

Hehe...

Der kom de sure kommentarene ja:)

Vi kommer begge til å tjene meget godt når vi er ferdig utdannet, og kommer til å betale tilbake de pengene jeg får i denne overgangsperioden opptil flere ganger når vi begynner å skatte.

Så hvis det er inntekten til A/S Norge dere er redd for har dere ingen ting å frykte.

Bedre for staten at jeg mottar disse pengene i noen mnd fram til vi er klare til å flytte sammen, og etterpå kan betale masse i skatt enn at jeg dropper utdannelsen min og deretter betaler bare småpenger i skatt de neste 40 årene;)

Og vi har framdeles hver vår leilighet, hver vår økonomi, og bor i hver vår by.

Men godt å høre at det finnes noen der ute som støtter meg, og som forstår at dette er den beste løsningen i noen måneder, selv om jeg føler meg skikkelig råtten.

Men det beste for ungen min er at vi får oss en utdanning, og siden det ikke går an å hoppe av midt i studieåret, og vi bor på hver vår kant av landet, må vi nesten gjøre det slik fram til studieåret (i det minste semesteret) er omme.

Men takk for gode tanker. Håper det ordner seg for dere andre her inne også! (Inkludert sure anonyme)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...