er det muuulig Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 hehehe mammas kjøkkenstoler er ikke de beste i verden...og har blitt banket og slådd sammen og skrudd sammen og det hele.....ja iallefall to av dem...... alle pleier vanligvis å sitte på samme plassene vd bordet....men her om dagen ble det litt veksling...og i farten så hold lillesøstra mi på å knekke den ene stolen....så mamma banka den sammen og satt på den selv.......hehehe sååå i morges da vi sklle sette oss til bodet hadde jo jeg helt glemt denne stol-byttinga...og satte meg ned som jeg alltid gjør...og BRAAAK der var jeg i gulvet...hele stolen knakk sammen.....og au au så vont det var....og ikke minst piiiinlig!!!!!! hehehe dere vet slike tre-knotter man setter inn i treverk for å sette det sammen.....ja de stakk jo selfølgelig ut fra ryggen...mot min rygg......og skrapa hull i halve ryggen min....laaangt kjøtt-sår faktisk..... skikkelig vont...men mest skikkelig PINLIG!!!!!!!!!! hehehe ja det var sannelig dagens......pokker....hehehe jeg var det store samtaleemnet hele dagen...og alle holdt på¨å le seg ihjel.....hehehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hehehe synes jeg ser deg )
Poteto Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 " det var dagens" ville heller sagt årets!! hehe-.- det er sånn eg kan le av leeenge!! hehe... men skjønner deg.. pinligt. hehe..
er det muuulig Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 hehehehe dere aaaner ikke hvor piiinlig det var!! spes...mamma har ei venninde på besøk i helga...og hun vissta jo ikke at stolene var dårlige...så dere skulle sett henne....hehehehe herreguud holdt på å døø jeg...hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå