Gå til innhold

Noen som ville velge

Anbefalte innlegg

Skrevet

gryterett til dåpsmat????

Leste at det er det noen som velger.....

Jeg synes det høres veldig merkelig ut, men smak og behag.....

Hva ville dere velge som mat til dåpen????

Eller hva hadde dere i dåpen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt rart synes jeg, men er jo smak og behag! hadde koldtbord i eldstemann sin, og snitter i yngste sin, og kaker etterpå of course :-)

Skrevet

hadde aldri valgt det.. litt "billigt" kjedeli osv..

nett så noen eg kjenne, hadde rømmegrøt i konfirmasjonen..

vi kommer til å koldtbord..

Skrevet

Gryterett??????? hmmmmmmmmm

Nei her blir det koldtbord, og kaffe & kaker etterpå

Skrevet

Hvorfor i alle dager starte en tråd der poenget er å rakke ned på andre?? Hvis du lurer på hva andre skal ha til dåpsmat går det ann å spørre om det, uten samtidig å komme med spydige bemerkninger om andres valg. Makan!

Skrevet

Vi hadde gryterett! enkelt billig og kjempe godt! skjønner ikke at det skal være noe galt i det! Jeg synes det er helt idiotisk å velge koldtbord...... men men smak og behag! :P;)

Skrevet

Vi har noe spiselig etter dåpen, slik at de av familien som kommer langveis ifra skal få litt i magen før kakene, være seg lapskaus, sodd, gryterett eller noe annet enkelt. Så er det kaffe og kaker.

Men nå er vi bare den nærmeste familien, synes like lite om dåp med 100 gjester, nær og fjern, som du tilsynelatende synes om gryterett i dåp ;)

Skrevet

Som sagt ; smak og behag.....

rakker ikke ned på noen her ...

Hadde jeg ønsket det, hadde jeg vært anonym - så det så

Bare en enkelt kommentar - men det er sikkert ulikt hva man ønsker og velger - og ære være folk for det

Skrevet

mange gode gryteretter da, er jo ikke nødvendigvis amrikansk gryte i pose fra toro. hjemmelaget biff stroganoff feks er jo nydelig. enkelte steder er det jo store tradisjoner mht å servere sodd i selskap. og det viktigste er vel ikke hva som serveres og hva det koster, det viktigste er vel å samle familie og faddere til en hyggelig sammenkomst.

hadde forsåvidt selv treretters middag i mine barns dåp, men har vært i dåp og fått servert deilig gryterett

Skrevet

Tror dette er hvor i landet du bor også - har en venninne i trøndelag - og vet de brukte sodd som nattmatt i bryllupet sitt - he he - men sååå godt da gitt he he

Tror ikke vi tenker på Toro pose (men har biff stroganoff der også) og smaker nesten hjemmelaget he he he - nei over og ut på diskusjonen her nå SMAK OG BEHAG -

Natti natt venner der ute i natten -

hilsen en som er fornøyd med flaska hun nettopp fikk i seg

Skrevet

Halllllooooo alt en skal legge seg bort i. La vel folk få gjøre som de vil!

Skrevet

Kunne godt valgt gryte vi! Til første hadde vi koldtbord, til andre hadde vi sodd. Begge deler stor suksess! Skal i dåp til noen snart, de skal ha tapas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...