Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Evt noen her som har eget soverom og bebisen sitt i ulike etg???
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 nei, her blir det nok samme soverom en god stund til, de anbefaler jo det fram til 12 mnd
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 vi har jenta inne med oss, men ho er bare 7 uker.. og når ho såver hele natta (som sikkert ikke er lenge til) så får ho eget rom.. men har bare 1 etg, så blir i andre sida av leiligheten..
Blitzy Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Sover på samme rom som lillesøster på 3 mnd, ja, men storesøster på 2 år og 3 mnd skal snart bytte rom til et rom i etg under oss (slik at lillesøster kan få hennes rom). Er ennå litt usikker på hvordan det blir å ha henne i en annen etg.
tina_mor Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Vi har også 2 etg....litt usikker på hvordan det blir ja. Jenta vår er bare 2 måneder, så blir vel noen måneder til iallefall...... Men det er kjekt med babycall og video da he he
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Han ligger på samme rom som oss ja, han er 3 1/2 mnd, men skal flytte ham til eget rom så fort vi får somlet oss til å rydde ut av det andre rommet og det skal skje til uka. Grunn: Fordi han i flere uker allerede har sovet natta igjennom uansett fra ca kl 21.30- ca kl 06.30-08.30, og når han da våkner så står vi opp. Dessuten er han var for lyder i søvne og det er jeg også, og jeg må konsentrere meg om å snu meg lydløst i senga om natta for å ikke bråke og det er slitsomt og jeg får dårligere søvnkvalitet. Og så er det dårlig plass til babysenga. Soverommet hans ligger i samme etasje over gangen fra vårt, så vi blir å bare ha begge dørene åpne. Han griner høyt, så han klarer nok å gi lyd så vi hører ham når han våkner:) Hvem og hvorfor anbefales det å dele rom med babyen til den er 12 mndr egentlig? Har hørt positive ting med å flytte babyen jeg, at alle fikk bedre søvn inkl babyen. Bedre å flytte babyen på eget rom før den skjønner det selv, må være grusomt for en 1 åring og plutselig bli "revet" ut av mor og fars trygge rom..
hit og dit Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Ho har rom rett over gangen for oss, men fra ho blir henta inn i senga til morgenmåltidet halv sju så sover ho med oss. Ho er 3 månadar.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 "De" anbefaler det frem til 12 mnd alder?? Hvem er "de"?? Teit utsagn. Dette er forskjellig fra familie til familie. Vi flyttet lille gutten vår over til eget rom da han var 3 mnd. Da sov vi alle 3 myyye bedre. Hører han godt hvis han gråter. Samme etg. Vet ikke om jeg ville følt det like ok å ligge i ulik etasje, men dette må dere selv finne ut av. Med babycall går alt.
TAS Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Baby (5 mnd) flyttet inn paa eget rom i begynnelsen av denne uka, og det var en lettelse for alle parter! Hun begynte aa bli veldig var for lyder for en tid siden og samboer og jeg kunne ikke hviske sammen en gang naar vi gikk og la oss. Dessuten har jeg alltid ammet henne en gang om natten, og hadde i det siste mistanke om jeg har ammet henne uten at det var helt noedvendig, dvs at jeg har vaaknet naar hun bare har vaert litt urolig og kanskje hadde sovnet av seg selv igjen hvis jeg ikke hadde tatt henne opp. Etter at hun flyttet har hun sovet gjennom hele natten 3 ganger (20.30 til 7.30), og vaaknet klokken 6 to ganger, som forsaavidt ogsaa er OK naar hun spiser siste gangen ca kl. 20. Jeg har ogsaa sovet mye bedre (litt overrasket over det...var redd jeg skulle ligge vaaken og lytte - men det har altsaa ikke skjedd). Soverommet hennes er ved siden av vaart saa vi hoerer henne dersom hun gir lyd fra seg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Ja, men snart blir det eget rom.
LisaColli Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 hun har sitt eget rom, vegg i vegg med vårt. der har hun sovet siden hun var 4,5 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå