Gå til innhold

Pannekakejern - er det et must å ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke kan klare seg uten det?

Lurer på om jeg skal kjøpe et?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har klart meg uten i alle år jeg da, men... Pannekaker har vi støtt og stadig alikevel=)

Skrevet

Aldri hørt om det en gang jeg hehe :)

Skrevet

Finnes det pannekakejern? Eller mener du vaffeljern?

Jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om pannekakejern og vil ikke tro det er en nødvendighet. Her hos oss steker vi pannekakene i stekepanna.

Skrevet

Seriøst, finnes det?

Aldri hørt om...

Skrevet

Er det vanlige pannekaker det er snakk om her? Hvis man ikke kan lage i steikepanna så er det sikkert et must :) Hehe.. men syntes det hørtes rimelig unødvendig ut, samme som eggkokere og den slags.

Skrevet

Jeg så det på reklame i går, for første gang!

Var fra Jernia tror jeg! =P

Ikke prøvd det da!

Skrevet

Det ser ut som et vaffeljern, men er flatt.

Man slipper jo å snu pannekaka da.

Også stikker ikke pannekaka avgårde..... :-) Spesielt når det står 7 sultne skrikerunger rundt og venter.

Skrevet

Det hadde jeg aldri brukt penger på....bare en ekstra ting å lagre som ender opp med å ikke bli brukt uansett.

Skrevet

Har sett på det selv ;)

Siden jeg aldri har tålmodighet til å stå lenge nok så den blir bra nok stekt på begge sider..

Skrevet

Vil ha, vil ha - om det går raskere enn i panna da!

Men spørs om det slår effektive meg med to stekepanner på om gangen... Hi, hi.

Noe av det kjedeligste jeg gjør altså. Og et slikt jern burde komme med porsjonsdispenser, slik at det bare var og trykke på knappen og ny porsjon røre fyllte seg i jernet!

Skrevet

Off nei. Me vil ha minst mulig elektriske dingser som tar opp plass. Får makk av rot. Kva er problemet med å bruke panna?

Skrevet

Pannekakene blir bedre i panne enn jern, men ser penere ut når de er laget i jern.

Skrevet

Nå kom jeg på en ting etter å ha sovet på det.

Man kan jo steke pannekaker ute - tenk så fantaktisk å spise ute - slippe å dra møkkete unger inn til lunsj.

Ungene vil jo elske det - samt at de kan lett steke sin egen pannekake.

Nå har jeg noen argumenter klare til min mann som synes det var en dårlig ide å kjøpe det :-)

Skrevet

Går jo ann å kjøpe steketakke, og steke mange pannekaker på en gang;-)

Skrevet

Jeg har klart å skrike meg til takke også jeg....

Den er fin, men litt tung å dra frem til hverdags.

Jeg tar den frem når jeg har bakedager.

Skrevet

Hehe!! Så den på reklamen og sa til min samboer at et slikt må jeg bare ha:) AV og til når jeg steiker i panna får jeg det ikke til...alle blir ødelagte og da blir jeg rasende sint. har ikke pannekaketålmodighet, men er jo så glad i å spise det. Tror jeg må ønske meg et slikt i julegave:)

Skrevet

Tefal har en steketakke som er like stor som en stekepanne, men helt flat og uten håndtak. Den har teflonbelegg, og kan brukes på vanlig komfyr, induksjon og bål. Helt genial, siden kantene på stekepannen er noe møkk når pannekakene skal snues;-p Tar like mye plass i skapet som en vanlig tallerken.

Skrevet

Pannekakejern??

Et must??

Hva pokker er et pannekakejern???

Hva har skjedd med gode gamle stekepanna??

Skrevet

Hvorfor så sint? Blir nesten nervøs. Jeg stilte bare et vennlig spørsmål.

Tenkte kanskje noen hadde noen gode erfaringer med pannekakejern.

Jeg har et gavekort som jeg må få brukt opp.

Får heller kjøpe meg en elektrisk sjokoladesmelter - det virker jo som en nyttig ting å ha :-)

Skrevet

Jeg tror pannekakejernet på reklamen kosten 499 om jeg ikke husker helt feil... Tror nok jeg sparer de pengene og heller bruker panna. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...