Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hei Vi prøver på nummer 2. Å bli gravid med nummer 1, som er 2 år nå, gikk som en drøm, men nummer 2 lar vente på seg. Hadde en tidlig SA for over et halvt år siden og siden det har det skjedd lite, til tross for iherdig innsats. Begynner å nærmere meg 35 (bare et par år unna). Hvor lenge må man prøve før man kontakter lege for utredning? Har hørt at man må vente lenge på time når man har en fra før - noen som vet om dette stemmer?
rampejenta - ny spire Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 jeg ville kontakta lege med an gang.. kan få tatt prøver å sjekke om ting er i orden.. vet ikke hvordan det er når man venter på nr 2 , men det blir vel ikke lettere når man går å lurer på om noe er galt siden man ikke får det til..
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Hei Takk for svar ) Har tenkt på det og bestemt meg for å vente til etter denne PP og sjekke for EL slik at jeg i alle fall vet om jeg har hatt det. Fint at det er flere som synes det er OK å kontakte lege. Vet at det ofte kan ta lang tid, men det er som du sier greit å få en avskjekk på om alt virker som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå