Gå til innhold

Er du opptatt av klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne sikkert klart å shoppe bort mange tusen hvis jeg hadde. Kunne vært moro og fått lov til å handle akkurat det jeg hadde lyst på uten å tenke penger....drømme...drømme....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh yes

jobber i klesbutikk også så det gjør det ikke akkurat bedre for å si det slik

Skrevet

Finner meg aldri noe..

Hadde jeg fått beskjed om å gå inn i en butikk og plukke akkurat det jeg vil ha, så hadde jeg kanskje kommet ut med en genser eller noe..

Skrevet

Hadde jeg fått masse penger å shoppe for så hadde jeg garantert ikke funnet noe jeg heller...he he..

Skrevet

da må dere komme en tur på jobben min så skal jeg nok hjelpe dere med å bruke penger ja:p

Skrevet

Ja, off hehe...det er en stor del av livet mitt:)

Skrevet

Husker da jeg som student fikk feriejobb på Hydro, og første lønna var på 16 000,-. Jeg hadde eksamen den dagen lønna kom inn på konto, men hadde ikke ro i ræven til å sitte der, pengene bare brant på visakortet! Trålte Stavanger sentrum rundt, og kom hjem 14 000,- fattigere! Måtte få en venninne til å hente meg på fergen og gjemme en haug med poser hos henne sånn at mamma ikke skulle finne dem, haha!

Skrevet

ja egentlig selv om det kanskje ikke syns hehehehe det er en butikk i Moss jeg glatt kunne brukte maaaaaange tusen i hvis jeg bare hadde dem:)

Skrevet

Skulle jeg gjerne ha gjort, men det var alle de penga da....har jobbet i klesbutikk før jeg så jeg veit hvor fristende det er:-) Litt billigere da med rabatter og sånt....., men veldig fristende....Det som var bra var at jeg ofte blei litt lei det i butikken da;-)

Skrevet

Herregud, gi meg ubegrenset med penger og jeg hadde brukt de bort på vintage/retroklær på Ebay. <3

Skrevet

Tommage, det må ha vært en helvetes shoppingtur....hi hi..

Skrevet

Ja, det var en dag jeg gjerne skulle ha gjentatt, hehe=) Er mange år siden nå, og har vel litt mer vett i pannen nå håper jeg;)

Skrevet

Ja, jeg har jobbet endel år i klesbutikk (ikke nå), så da blir det en "yrkesskade", he he...;o) Kunne lett haldlet for ti tusener av kroner uten problemer...hvis jeg kunne;o)

Skrevet

Ja, ganske. Men når jeg har penger finner jeg ingenting, og når jeg ikke har finner jeg masse! ;o)

Skrevet

Jeg er besatt av shopping :-S ikke bare klær, men interiør ting og GAVER! Jeg elsker å kjøpe gaver, sitter med sommerfugler i magen allerede nå fordi jeg gleder meg sånn til å kjøpe julegaver hehe :)

Var i Paris med jentene mine i mars i år, vi shoppet torsdag, fredag og lørdag fra vi sto opp til vi skulle spise middag i 22 tiden hehe :) Barneavdelingen på les printemps er mitt værste mareritt og største drøm, kunne sikkert brukt 100 000 der om jeg hadde råd :)

Skrevet

Hi hi elsker å shoppe jeg også, dyr hobby;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...