Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Gratulerer så masse med en mini-Balooa!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer så mye! Jeg håper fødselen gikk greit, og at dere har det kjempefint nå alle sammen! Dette var virkelig hyggelige nyheter! Ble det en gutt eller ei jente? Gratulerer igjen,- til dere alle tre! AntiP.
Amanda- Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 gratulerer med mini balooa=) gikk alt bra?
Serial mom Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! Beste innlegget på krangle på lenge,he-he:-) Blir mini å finne inne på krangle etterhvert,tro? Kos dere masse! Gikk det greit å føde i "syden",forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå