Gå til innhold

Bør jeg være bekymret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på ti måneder, som er ganske sen i utviklingen. Ikke krabber han, ikke kan han sette seg opp og heller ikke løfte føttene i "gåbevegelser" når jeg holder ham.

Han vil gjerne fremover, men får det ikke til. Det ender med at han dytter seg bakover istedet.

Han er ellers veldig sosial og glad, smiler stort sett hele dagen. Finmotorisk er han også ganske flink, elsker å trykke på knapper og "spille" på keyboardet sitt.

Jeg har hele tiden unnskyldt tregheten med at han er storvokst og har et veldig stort og tungt hode, men kan det forsinke han så mye?

Hva ville dere gjort? Noen som har opplevd "normale", like trege barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg ville hatt kontaktet helsestasjonen..

hørt litt der om hva som gjør det og hva du kan gjøre for å få litt fortgang med alt..

lykke til..

Skrevet

Noen som har noen tips om hva jeg evt kan gjøre for å få fortgang på sakene?

Skrevet

du bør kanskje oppsøke en fysioterpaut?? de er flinke te å finne ut hva som kan være galt.

mitt tantebarn var sein i utviklingen, hun var god og rund, men er nå litt over et og halvt år og er på et normalt stadige, men ikke stress. alt kommer når det er naturlig for dem. vanligvis.

Skrevet

er sikkert ikke noe å være bekymret for, ungene har sitt eget tempo, det kommer når det kommer, han trenger sikkert bare litt mere tid :-)

Skrevet

Joda han trenger sikkert bare mere tid, jeg ser jo at viljen er der. Jeg er bare så inderlig redd for at det skal være noe galt med gutten min.

Skrevet

det er ikke sikkert det, men er du ille bekymra, ta deg en tur på HS og hør :-) men alt er sikkert bra, ungene tar det i sitt eget tempo vet du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...