Gå til innhold

har bare vært på en ultralyd, er i uke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det irriterer meg litt. har vonde regelmessige kynnere med nedpress og dette er mitt andre svangerskap. i det første hadde jeg det på samme måte, bodde i en annen by og ble sjekket gjevnlig på grunn av dette. Eller ikke gjevnlig,da, men et par ekstra ganger innvendig ultralyd for å sjekke at ikke kynnerne var effektive.. Jordmoren ordnet også en ekstar ultralyd fordi jeg var litt bekymret ang størelsen på babyen.

Men i denne byen er det vist helt umulig å bli henvist, enda jeg våkner noen netter og tenker at fødeslen er i gang.. helt normalt med kynnere, sier lege og jordmoren. (som jeg har sett bare en gang, det er jo ingen kontroller nesten som andregangs..) Og det veit jo jeg og.. men dette er værre enn kynnere, det er jeg 100%sikker på.

Hva må til..?? At jeg ringer midt på natten og griner meg til ultralyd? det er skikkelig vondt og jeg har stikkinger i livmortappen. Skal vel ikke være sånn??

Hilsen fortvilet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg ville gjort var å ringe direkte til føden, spesiellet når jeg opplevde mye kynnere. Da kan de ta en registrering på deg og evt sjekke deg for modning og åpning dersom de tror det kan være noe mer enn kynnene. Er ikke noe særlig å bekymre seg... Og ofte er det slik at mor har rett, det er i allefall min erfaring. Det er ikke bare forskjell fra sted til sted, men det kommer veldig ann på personene også. Jeg har opplevd litt forskjellig jeg også...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...