Gå til innhold

Barnemat på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med om man må virkelig smake morsmelkerstatning når man skal fly fra Oslo lufthavn? Synes det er litt ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du -kan- risikere å måtte smake på slike flasker.

Dette fordi dem vil være sikre på at flaska di ikke inneholder flytende eksplosiver.

Hva er forresten så ekkelt med mm-erstatning da?

Er jo bare pulver og vann, og smaker melk???

Selv har jeg smakt på det utallige ganger for å være sikker på at den ikke var for varm for tøtta mi.

Regner eller med at du sikkert har smakt på sprit og drinker som har smakt langt dårligere enn mm-erstatning ;)

Skrevet

De kan kreve at man smaker på/smører det man har med seg på huden for å bevise at det ikke er giftige ting. Når det er sagt tror jeg neppe de tar seg bryet med å gjøre det på Gardermoen hvis du reiser med en baby og tilhørende babymelk. En venninne av meg reiste med sin 4 mnd gamle baby i går, hadde med seg masse mme til babyen og ble ikke bedt om å åpne/smake på noenting. Hun hadde med seg sånne "engangsdoser" med mme.

Skrevet

jeg måtte smake på en tåteflaske m vann på en flyplass (i norge)!:-p begrunnelse: vann kunne jo kjøpes etter sperring, så hvorfor ha med utenfra. Når det er sagt har jeg reist flere ganger via heathrow og ikke måttet smake på noe som helst (har hatt med babyjuice og tåteflaske med vann). Ville prøvd å nekte å åpne en boks med mme, skal de ikke stå kaldt når de er åpnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...