Gå til innhold

Til WenchePia :-)

Nummer 3 kom i november :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tåler ikke barnet ull kan du enten ha på henne ull fra cubus (bomull inderst og ull ytterst, det er laget slik) Eller du kan ha superundertøy :-) Superundertøy med fleece oppå fungerer kjempe bra :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men blir ikke det samma som vi gjør nå,bomullsbody/strømpebukse med ulldress utapå? :)

Det funker fint på kroppen ,er varm og god der. men er så bekumret for de små føttene :) Fins det slike sokker og på Cubus kanskje? Blir så tjukk foten med hjemmestrikka sokker utenpå,så hu må ha så store sko at hu ikke klarer å gå?

Hvis du skjønte hva jeg mente hehe :)

Skrevet

Det blir sånn noen lunde det samme ja... Hmmm, beina ja... Hva med strømpebukse med ulvangsokker oppå? De er ikke så tjukke som strikkede sokker, og det må jo være bedre enn ingenting... Ullsoler i skoene isolerer også kjempe bra

Skrevet

Ja...det må vi prøve :)

Takk for råd,er kjekt med noen som kan litt om sånne ting ja... Jeg har ikke nok erfaring merker jeg ;)

Skrevet

Bare hyggelig :-) Godt å kunne hjelpe, Ulvangsokkene har også antiskli under... Glimrende til barnehagebruk...

Skrevet

Ja,det hørtes jo kjekt ut :) hun går jo i bhg så :D

Skrevet

Du trenger ikke mer enn to par uansett... Ullsokkene skal ikke vaskes hver dag, de koster 79 kroner for 1 par, og varer vask etter vask :-)

Skrevet

Åh :) Enda bedre hehe :D Nå ble både jeg og lommeboken glad :)

Skrevet

Hehe, så bra, mine skal både ha det og filtsoler i skoene, nettopp p.g.a. at så små barn har ikke vett til å bevege på tærne inni skoene for å holde seg varme på beina, de går veldig stivt inni slike sko hvis du forstår hva jeg mener... Filt-solene koster 39 tror jeg ;) enda bedre hihi

Skrevet

Skjønner hva du mener ja :) kjempebra det hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...