SuperGlad Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 sist jeg gikk gravid stabiliserte bekkenet seg utrolig mye etter hodet festet seg. Denne gangen derimot har det blitt værre, og det er utrolig mye værre også! hoster jeg så smeller det i bekkenet, det slår liksom mot midten, å jeg synes det er både vondt og ubehagelig. noen som har hatt det slik, å gikk det over etter fødselen? våkner om natta av at bekkenet smeller også.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Har du lest om duracallgirls opplevelse hos legen? Kan finne en link om det!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/9697985 http://www.barnimagen.com/forum/thread/9928768
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Er det ikke mer vanlig andre gang,at ikke hode fester seg? Selv ble det bedre jo mer jeg nermet meg fødsel,men det var helt jævlig i en periode på 10 uker ca....Smeller å føler hele hofta knekker om du prøver å snu deg i senga.....:S:S
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Jeg hadde det sånn som deg i svangerskapet.. Det blei mye bedre etter fødsel, men smertene har begynt å komme tilbake, ikke fullt så kraftig som i graviditeten, men jeg kan ikke gå spesielt lange turer før jeg får vondt. Jeg har vært hos legen og fått rekvisisjon til fysioterapi, og håper det kommer til å hjelpe. Behandling av bekkenplager i forbindelse med graviditet og fødsel er gratis og, så det er jo vært å prøve i allefall:)
SuperGlad Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 takk for linkene :-) men det er ikke slik jeg har det... kan prøve å forklare på annen måte da.... det kjennes ut som det smeller sammen helt nede der nede, så til tider har jeg vært nervøs for om det er mulig at babyens hodet kjenner sammenstøtene. vet jeg høres paranoid ut, men når jeg kan kjenne det med hånden at det slår mot midten der nede blir jeg litt nervøs. pute mellom beina funket sist, absolutt ikke denne gangen :-(
kulepenn Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Jeg vil bare komme med et bra tips jeg fikk på føden etter fødsel. Jeg hadde slik bekkenbelastning riktignok etter fødsel, men jeg kom meg ikke ut av senga. BRUK SILKELAKEN sa fysioterapeuten til meg. Jeg fikk dette på sykehuset og jeg bare skled ut av senga. Også om natta når jeg skulle amme, var dette til stor hjelp, siden jeg mye lettere kunne "skli" fra rygg til siden. Jeg ammet han liggende på siden i sengen. Prøv dette - vel verdt investeringen! Det finnes nok ikke direkte silkelaken, men prøv et tøystykke av silke og stram det god i sengen..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Jeg hadde det slik nå i dette svangerskapet...det smalt og gjorde vondt i midten (skambeinet). Hjalp å sove halvveis oppå en dyne, og da har jeg en dobbeltseng til meg selv slik at jeg sover i midten, og har dyne på hver side som jeg bytter på å sove over. Hadde vondt i 2. trimester, men etter at jeg begynte med dette så forsvant det meste av smerten. Nå er det litt smerte der fremdeles, men ikke på langt nær så ille som før. Gjør ikke vondt når jeg hoster, men når jeg nyser derimot!:-/
*Rutletutt* Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Hos meg ble det bare verre og verre når fødselen nærmet seg...men her festet ikke hodet seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå