Gå til innhold

Heisan damer, er det mange 3 barns mødre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to jenter og en gutt. Syns jeg er kjempeheldig!

Hvordan er det med dere damer, er 3 nok? Eller vil man alltid ønske seg fler???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 4 barnsmor. Jeg har alltid ønsket meg 4 barn og er heldig som har fått det.

Når minsten var nyfødt synes jeg det var vemodig at det var slutt. Nå er jeg mer forsont med det og synes det er deilig.

Men venter 5 år med å kutte strengen tror jeg, så kanskje kanskje.... Er jo så fantastisk å få et lite barn, følge det opp.

Men når jeg tenker på hvor mye som skal følges opp så tror jeg at det er fint.

Har venner som har kuttet strenger etter 3, kjenner suget etter baby enda, men er fornøyde. De har da og gjort det unge, kanskje derfor , jeg vet ikke.

Skrevet

Jeg har tre og er også kjempeheldig:-) 3 friske og fine unger som snart vokser meg over hodet:-) Jeg kjenner at jeg er veldig sikker på at jeg ikke skal ha fler og har også tatt et fysisk valg på det med å sterilisere meg. En gang må en jo stoppe ikke sant;-) Og ta seg godt av dem en har:-)

Skrevet

Hei

Ja det blir nok ikke flere på meg, skal tross alt følge disse barna opp, og jeg og mannen min har ikke mye avlastning, så hvis vi skal henge sammen får vi si det er bra, men si aldri si aldri......imens koser jeg meg med de jeg har.

Ser dere på jormødrene på nrk da? Syns det er så sterkt å se på slike dokumentarer ser vel det jeg kommer over, i tillegg til Greys Antonomy da......ser dere på det? Ellers blir det ikke tid til mye tv titting.

Hvor gamle er barna deres da?

Skrevet

Tre er helt perfekt! Jeg har også to jenter og en gutt... Tror det holder nå!

Skrevet

Vi har også 3 (2 jenter og en gutt) på 8 og 7 år og minstejenta er snart 5 mndr. Mannen her i huset vil ha nr 4, og det ganske snart *svetter nå*. Har slitt i hvert svangerskap med bekkenløsning, og jeg blir veldig stor, masse fostervann, jeg føler jeg skal "sprikke", og det allerede i uke 32-33 (jeg er ikke av de høyeste i gata, har kun vokst en god meter siden fødsel -i høyden he-he). To av svangerskapene har endt med keisersnitt i uke 35 pga vannavgang

Vel vel, er usikker på om jeg skal satse på en 4. eller om 3 er nok. Det er jo ufattelig overbærende og en ubeskrivelig følelse når man har en nyfødt i armene, da....

Skrevet

Jeg var 3-barnsmor leeeenge... Helt til jeg møtte min kjære og vi fikk 2 til;=)

Skrevet

Om man først er av dem som trives med å ha barn så tror jeg nok at man alltid vil synes det er vemodig når man setter sluttstrek uansett hvor mange man har. Vi har 8 og vi skal ikke ha flere, men det er veldig vemodig ja.

Skrevet

Jeg venter på nummer tre, hun er ca ni uker unna. Jeg er helt sikker på at dette er siste gang, men det føles rart og jeg prøver å nyte det ekstra nå som det er siste gang et lite menneske vokser inni meg.

Skrevet

Kanskje regneferdighetene returnerer når jeg har født? 11 uker er det visst igjen til termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...