Twintipp og himmelblå Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Sambo og jeg har vært ute og spist og jeg er proppa mett.. Kjøpte meg masse godis på vei hjem, tok på meg pysjen og tenkte å dibbe litt og kose meg.. Så ber han jaggu hjem flere folk på cognac!! Så nå får jeg stua full av masse pene og pynta jenter, og sitter her og føler meg som en stoffa kalkun sjøl!! Jauda!
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 hehehehehe han er ikke spes ultrasosial han mannen din:)
Skravlemamman Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Hi hi , da hadde jeg blitt skikkelig irritert....kunne finni på å lagt meg jeg da:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Neeei, ikke noe særlig du! ;-p
Dronningen! Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Løp på do, bæsj og skift! Da er du ikke så støffa:o) (Om du synes jeg er teit nå så er det helt greit, kjeft på meg i morgen:o)) Cognac? Hørte jeg cognac....
WP-TLogPeanut Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Argh!!! Ville blitt liite fornøyd sjøl da ja
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 Hehehe:o)) Jeg klarer ikke drite på kommando dessverre, hadde det bare vært så såre vel:o)) Yupp, cognac there is!! =)))
Dronningen! Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 haha kos deg med besøk, oversosial mann (han må være hakket værre enn meg?) og masse stæsja damer! Klem A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå