Gå til innhold

Vakreste på jord?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at alle foreldre mener sitt barn er det vakreste på jord??

 

Klarer vi ikke å se nøytalt på det?? Man må vel klare å se at noen babyer er søtere enn sin egen baby?? Ikke dermed sagt at vår egen baby er stygg.... for all del, men at man klarer å se at andre å er like nydelig som vår egen!!!??

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarer ja men ungen du har produsert er jo seff mer vakker..

Skrevet

hvorfor skriver du så mange innlegg med det samme innholdet?

Skrevet

Anonym oink oink?? Det er jo noen som legger ut mange innlegg med samme tema (les: skravle + oppkast) Hehe

Skrevet

samme type innlegg og samme type skrive måte? trukke det du

Skrevet

alle synest sitt barn er kjempe vakre men jeg kan synest mange barne er like søte og mange fine babyer rundt omkring...dette synest jeg er bare tull!!

seff kan en synest andre sine barn er like nydelige:-)

Skrevet

Hei, det er jeg som har lagt ut dette innlegget... og jeg har ikke lagt ut lignende innlegg tidlligere!!

 

Kom bare på å tenke på dette etter en diskusjon med venninene her om kveld'n!! Jeg er den eneste i gjengen som skal bli en familie, så jeg lurte bare på om man virkelig ikke kan se at andre barn er like så søt!!

 

For nå kan jeg jo se godt hvilke barn som er nydelige og de som "bare er søte" men lurer på om jeg bare vil bli helt blendet av min lille skjønnehet når hun kommer!! Ikke noe vondt ment eller noe....

 

Sorry!! Har ikke lest de andre innleggene heller... kanskje jeg skal gjøre d!

 

Skrevet

Beklager, har ikke lest det innlegget du referer til! Men skal se om jeg finner det.

 

Men jeg hadde bare et ærlig spm....

Skrevet

min er vakker, den vakreste for meg! men er ikke bare jeg som syns hun er helt nydelig. hun har vært utrolig nydelig helt siden fødsel.keisersnitt og ingen skavanker :) og siden fødsel har hun bare blitt vakrere og vakrere! bare sjekk bildene hvis ikke dere tror meg :)

Skrevet

Klart man synes egne unger er de NYDELIGSTE som finnes! har vel litt med hormoner og sånn å gjøre også, som når man er forelsket. Er vel ikke mange forelska par som ikke synes at partneren er den vakreste mann/kvinne i verden? eller er det bare jeg som er heldig? ;)

Skrevet

Klart sine egne barn er de vakreste på jord, men så klart finnes det MANGE andre vakre barn på denne jord da=)

Skrevet

Nå har det seg sånn at det faktisk er min unge som er det vakreste på jord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...