Gå til innhold

Hva hadde DU gjort ang julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg denne situasjonen:

- Du jobber på et sted i 2 år, hvor du aldri har hatt ett bedre sted å jobbe. Kollegaene dine er verdens beste.

- Stedet du jobber på blir lagt ned, og kollegaene dine blir spredd rundtomkring på forskjellige steder. (omplassering via arbeidsgiver)

- Du går ut i permisjon 1 år.

- Du får melding fra tidligere arb.kollegaer om at det skal arrangeres en juleshopping-tur til sverige med overnatting, og spør om du vil være med.

- Du begynner i ny jobb nå i september.

- Der skal de ha julebord 16.november

- Gamle-jobben turen er fra 15.nov (ettermiddag) til 16.nov (sen kveld).

SÅ; Blir du med gamle jobben eller blir du med på julebordet til nye jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, julebordet er i sverige også, så det er ikke i samme by som du bor så du kan ikke bare stikke dit når du kommer hjem fra gamle-jobben tur

Skrevet

Jeg hadde reist dit hvor jeg hadde mest lyst - gamlejobben garantert...., blir sikkert andre muligheter på nye jobben senere:-)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du lurer på det. Ville selvfølgelig prioritert den nye jobben. Det er jo der fremtiden ligger. Viktigere nå å få nye kontakter og etablere gode kollegaforhold.

Skrevet

Hmm... dytt for flere innspill

Skrevet

Tror jeg hadde reist med gamlejobben for å få en slags avsluttning. Julebord med nyjobben kan du alltid være med på

Skrevet

Flere?

Skrevet

Vært med gamlejobben..en slags avslutning :)

Den nye jobben kan du være med til neste-år.

Skrevet

Hadde uten tvil dratt på den nye jobbe. Og heller tatt en tur på byen med gamle jobben en senere gang.

Julebord er jo en ypperlig anledning til å bli skikkelig kjent og få en god tone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...