Gå til innhold

pokker til fisefin frøken..9 mnd og mat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fra før av 2 gutter som har spist som skikkelige mannfolk fra de var bittesmå. nå har jeg fåttei lita prinsesse som ikke er noe særlig glad i mat. er ikke bekymra for vekta hennes for den går sånn paselig bra opp, men så er det vel noe med at hun ikke skal ha så mye melk når de er så gamle. er det ikke 5-6 dl i døgnet da?

brødskive brekker hun seg av. kanskje jeg får i henne ei halv skive hver 14 dag eller noe sånt. grøt lurer jeg i henne ca en gang om dagen. alle former for middagsglass kommer i retur. hun spiser av og til kokt potet og gulrot, men det er maks 3 ganger i uka. frukt beger er hun glad i. men prøver å kun gi ett om dagen. melk er hun også glad i, men den må jo begrenses.

kaker og kanelboller osv det liker hu, men det er jo ikke noe særlig. trur hu har fått sansen for det søte liv jeg.

noen forslag damer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:) Sånn hadde mamma det med meg også :)) Jeg har 2 storebødre som er mye eldre enn meg og de spiste mamma omtrent ut av huset. Også kom jeg da og spiste som en liten fugleunge :))

Mamma ble skikkelig bekymret og tok meg med til legen, men han sa jeg var så tjukk og rund atte, så var ikke noe å bekymre seg over. Men jeg har alltid være småspist og omtrent bare pirket i maten i forhold til brødrene mine :))

Ja.. ble den avhandlingen jo...

Men, det jeg skulle si var at jeg har en datter på 10 måneder som er akkurat som din. Hun vil ikke ha noen form for brødmat og vil kun drikke mme av flaske. Har prøvd tutkopp og den vil hun ikke ha!! Har prøvd babysaft og vanlig saft, vann, iste, ja alt for å vekke interessen for noe annet enn mme. Hun spiser grøt en gang om dagen også har jeg fått henne til å spise sånne middagsglass, så hun får et sånt til middag + at hun noen ganger vil ha fruktmos.

Resten er bare mme, hun vil ikke ha noe annet! Jeg har også prøvd loff med prim og boller, men hun vil ikke ha noe!!!

Så får du noen råd for hvordan vekke interessen hennes for noe annet, så må du gjerne dele med meg!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...