Gå til innhold

Griner etter sex...:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. litt dumt, men jeg begynner å grine etter sex!! Tårene bare presser seg på og jeg storgriner.. noen andre osm gjør det? samboeren min tror det kan ha med at jeg er ubevisst bekymret for den lille inni meg..men jeg vet ikke hva det er.. bere må grine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si til mannen din at det er takknemlighetstårer eller noe....

hehehe,det er ikke noe galt å pule mens man er gravid

Skrevet

haha! Så godt å vite at det ikke bare er meg! hehe! Jeg elsker å ha sex men etterpå så blir jeg så kvalm at jeg får brekkninger. Sambo er vant til kvalmen fordi det er jeg nesten hele dagen og har kastet opp nesten hver dag i 5 mnd.! Men i det siste har jeg begynt å skrik også. Vet ikke hvorfor. Er ikke trist eller noe sånt... bare hormonene regner jeg med.... Godt å vit at vi ikke er alene i hvertfall! haha

Skrevet

Beklager folkens, men....*ler og ler her nå*

Synes jeg ser fjesene på mennene deres! Utrolig hva de må gjennnomgå i et svangerskap de også. Merkelig at de ikke blir sykemeldt*ler*

Skrevet

Det å ha sex kan jo vere svært følelsesmessig medan det står på og så masse hormonar som vi har i overflod så er det ikkje så rart at ein reagerar slik. Tårer er eit heilt vanleg fenomen på både sinne, glede, sorg og masse anna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...