Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Og her sitter jeg å tuter og griner som bare det fordi denna pølsa på fire bein er solgt:( Eller dvs de skal ha han på for frem til sommeren, tilfelle jeg ombestemte meg... De er jo søte og da...Huff, det går ikke ann å bli så jævla gla i et dyr vett... Huff, har egentlig ikke noe valg heller... Har jo ikke tid til han.... Huff, vil ikke detta jeg:(
roman - human Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 føler med deg, men det er jo det riktige å gjøre når man selv ikke har tid til dyra. Han får det sikkert bra og du kan jo besøke han og høre om du kan ri han innimellom. Hvis det ikke blir for langt unna da. på den måten får du jo litt kontroll. Lykke til.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Jada, jeg får mulighet til å besøke han når jeg vil:) Det går nok helt sikkert over etterhvert, er bare så j.... trist akkurat nå... Han er så sinnsykt spesiell, har en personlighet jeg ikke har sett på noe dyr ever... Han er så omsorgsfull og kjærlig, egentlig den bestevennen man kan ha... Huff, jeg har solgt bestevennen min:(
*Kleopatra Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Vet hvor fælt det er, har hatt hest jeg også. Hun ble satt bort på fòr i et halvt år før hun ble solgt (4 år siden), og hun ble dessverre avlivet for et par måneder siden. Gråt som et lite barn selv om jeg ikke har sett "jenta mi" på 3 år:(
Hannahs-mor06 Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 åhhhhh, vet hvordan du har det!! vi solgte vår kjæte oidipus nå nylig-verdens snilleste ,peneste hest, skikkleig blikkfang - folk forsto ike at vi kunne finne på å selge han...men vi har rett og slett ikke råd-det koster å ha hest!! det er noen mnd siden nå, og de har roet seg altså..er igrunnn verst før de blir hentet! men trist er det, men du kommer over det og han får det bra!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 Ikke sant.... Helt utrolig hvor gla man blir i dissa dyra... Helt villt spør du meg... hehe:) Men men det går vel over etterhvert:) Får jeg håpe i allefall.. hehe, gruer meg skikkelig til de henter han, kommer til å bli helt jævelig... men men, jeg har i allefall muligheten til å få han igjen om jeg ombestemmer meg.. Kjempe allright gjort av de syns jeg:) De skjønte at det var vanskelig for meg og selge han, og det er godt å vite at jeg har muligheten til å få han igjen, blir litt lettere da tror jeg:) Godt å få ut litt sorg her... hehe:)
LizzyG Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Åhhh... Det er så trist når man må selge hestene sine. Jeg solgte hesten min for 2 år siden nå, men synes det fremdeles er litt trist. Men hun har det kjempegodt, og jeg han besøke hun så ofte jeg vil. Det tar tid å komme over, men det går bra tilslutt.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2007 Det er veldig dyrt, iallefall om man ikke har mulighet til å ha de hjemme... Også tar det tid.. Hadde sååå dårlig samvittighet før snuppa blei født, kan tenke meg det blir værre nå om jeg skulle hatt han, om jeg var hjemme hadde jeg hatt dårlig samvittighet overfor Odin, om jeg var i stallen hadde jeg hatt dårlig samvittighet overfor snuppa... Ikke lett det der... Og etter permisjon kunne jeg tenke meg å være mest mulig hjemme med snuppa, og da blir det mindre penger, orker ikke drive å snu på hver krone for å ha mer dårlig samvittighet liksom... Og jeg VET han får det bra, for det er skikkelige koselige mennesker som skal ha han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå