Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 dersom foreldrene ikke har følelser for hverandre lenger ? Hva hvis foreldrene ikke har følelser for hverandre, men lever sammen som venner og respekterer hverandre, har barna det vondt da ?
KaMa Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 De har det kansje ikke vondt, men de blir snytt for å se de menneskene de har nærest og mest omgang med være kjærlig med hverandre. Personlig så syns jeg det er en fin ting for unger å vokse opp med bøttevis av kjærleik og flørting. Regner med det setter en standard for hvordan de selv kan forvente at forhold og kjæresteri kan være.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Kanskje de får for store forventninger, at de blir skuffet ?
KaMa Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Hvorfor skulle de det? Han (har bare en så langt) vil jo være halvparten av et evt parforhold, og absolutt ha en vesentlig påvirkningskraft.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Jo,det vil han nok, og det er sannsynligvis en fordel at han er gutt Jenter er mere mottakelige for romantikk og flørt, har jeg inntrykk av. Men uansett er jeg av den oppfatning at foreldrenes væremåte ovenfor hverandre ikke har så stor betydning for barnas senere forhold. (så sant de da ikke krangler ofte og er fientlige innstilt ovenfor hverandre, selvsagt)
Dailis Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Tvilsomt. Så lenge foreldrene går overens og kan gi barna kjærlighet så har de det nok bra. Mange, om ikke det fleste ekteskap/forhold har perioder hvor følelser er borte. De har det med å komme tilbake når respekten og vennskapet er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå