to tette og en stor Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 alt jeg spørr om og, men, men. vi har nå kjøpt oss nytt hus og er usikker på hvem skal ha det og det rommet. i underetagen er det 3 soverom og i overetasjen ett soverom som har ett lite toalett. ungene er henholdsvis 8 år, 9 mnd, og 2 år og 3 mnd. Planen min var å bruke rommet oppe til kombinert lekerom og kontor for de 2 små. da slipper jeg liksom at de skal springe opp og ned trappene når de skal leike.er liksom for småe til å leike uten oppsyn. plan nr 2 var å få de små, gutt og jente til å sove på samme rom pga at det er jo bare 1,5 års aldersforskjell på de. eneste prb er at hu minste er endel våken på natta ennå så tror det blir vanskelig å få innført det akkurat nå.ergo så må hu eller han på 2 ligge inne på rommet vårt enda. (hihi, følger dere med) Noen som har erfaringer med småsøsken som deler rom. herregud, det er jaggu meg alt en lurer på og....håper dere har noen gode råd og komme med damer. Har jo egentlig veldig lyst til å lage ett rosa jenterom også da. men føler meg på en måte mest trygg med å ha alle barna i samme etasje med tanke på brannsikkerhet osv. han på 8 vil ikke ligge oppe, så det er ikke ett alternativ.
lille_vims Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Kanskje de to eldste kunne dele rom? Er de samme kjønn? Spiller kanskje ikke noe rolle ennå...., Hvis de begge sover godt om natta... Om ett år eller to kan dere jo la de to små få dele rom (når minsten får gode netter og ikke vekker storebror/søster).
to tette og en stor Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 å hoiii, tror storebror på 8 vil streike dersom han fikk lillebroren på 2 inn til seg, men tanken var egentlig ikke så veldig dum. tenke, tenke...
lille_vims Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Kan jo være gøy med køyeseng... :-) Storebrødre sover jo selvsagt øverst! Det er veldig kult :-) Lillebror kan jo ha leker og alt et annet sted. Ja, du nevnte jo lekerom oppe....
Pittamitta Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 8 åringen oppe dere foreldre nede sammens med de minste som har hvert sitt rom nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå