marits Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Da er jeg inne i min 2.p.p etter jeg hadde en SA den 23 Juli. Har ikke IKM før den 23 september, men allerede så kjenner jeg igjen de symptomene jeg hadde sist.. -Er super trøtt,sover mye gjennom dagen. -Kviser -Stikksmerter i nederste del av magen -Murringer i underlivet(av og til) -Sviende følelse når jeg tisser(Har sjekket urinveisinfeksjon å det er det ikke) -Kløende følelse nedentil... -Super spreng i brystene,samt flere tydelige blodårer vises rundt brystvortene og de er blålilla. Er jo lov håpe, men kroppen har lurt meg før så skal ikke være for forhåpningsfull.. Hva tror dere der ute... Er det for tidlig å kjenne disse tegnene. Hadde mens den 23 august og eggløsning rundt den 5-6 sept? Skal ikke teste før den 20 september, men det er såååå lenge til... Noen andre som kjenner disse symptomene tidlig... Ha en fin lørdagskveld jenter:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 åh jeg hadde ikke venta et sekund lenger på å testa.. å vist neg testa igjenn om tre dager... man blir roligere i korppen av ...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 hei. jeg hadde en sa 18 aug og har beyngt å prøve igjen uten å få mensen. har nå fått symptomer som stikkninger i magen på siden, er kjempe trøtt, går mer på do og har en rar hodepine. jeg har mye hodepine fra før, men denne er helt annerledes. skal ikke teste meg før i neste uke...men det er mulig:) håpe,lykke til
marits Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Oi oi..tvi tvi til deg...Krysser fingrene for deg=)Lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå