Gå til innhold

Dårlig utvalg av ulltøy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere ullstrømpebukse og ullbody til deres barn?

Var på Cubus, Lindex og Hennes og Mauritz i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obs fører Janus. Hvis du vil handle på nett, så kan jeg anbefale krabaten.no, der har de ikke så dyr porto. Har blant annet Janus de også.

Skrevet

Sparkjøp, reflex og på nettet www.krabaten.no

VAr ikke så fornøyd med det fra reflex

Skrevet

Jeg kjøper Devold som finnes på mange sportsbutikker og på OBS. Ellers er det mange nettbutikker som selger som feks:

www.krokofanten.no

www.baldrian.no

www.kidsfashion.no

Skrevet

Problemet er vel ikke utvalget, problemet er pris... de har mye på sportsforrtetninger, europris, bogerud, reflex, baby butikker, uff det er så dyrt sikler etter en tynn sånn ull dress for og ha inne i dressen men den koster jo fire hundre kr... da bruker jeg heller den stygggggggggge jeg har

Skrevet

Jeg har kjøpt hel ulldress på exit:)

Kosta 199, har ikke prøvd den enda, men hu i butikken sa den var veeeldig populær:)

Skrevet

Gå der de fører Janus som feks Bogerud og Obs og sikkert mange andre steder. Janus har ulike modeller: De vanlige ensfargede ulltrøyende, prinesseull som er trøyer i rosa, Lyserødt og også burgunder i ulike varianter også Regnbueull som også finnes i en trøyevariant.

Ulltrøyer fra Devold finner du i Sportsbutikker. Så også at babyshop har ullprodukter fra Joha.

Masse utvalg!

Skrevet

Ulvang sitt, tåler vask etter vask... Går i arv for å si det slik, fantastisk... Sparkjøp sitt vasket jeg sundt... Aldri mer

Skrevet

REflex har hele ulldresser som i alle fall i fjor kostet ca 300 kr.

Synes ikke ulltøy er så dyrt når man sammenligner med hva annet tøy koster og tenker på at man bruker det mye og over en lang periode.

Har kjøpt 4 ulltrøyer til minsten og de kostet 99 -149-179-220 og det er da plagg han bruker hele høsten og vinteren.

Skrevet

Har kjøpt litt på sparkjøp og cubus, helt ok men blir litt fort slitt. Bruker mye ullundertøy uten genser utenpå, så synes det er viktig at de er litt fine.

HAr derfor kjøpt litt på www.nostebarn.no, bruker mye janus sitt(bruker regnbueull/prinseull buksene som joggebukser i bhg vinterstid) kjøper det på OBS eller fabrikkutsalg.

Janus har også fått en ny serie som heter krinkleull eller krinkelull...Kjempefint!! Kjøpte ett mosegrønt sett til guttungen i dag.

Har også handlet ulltøy fra by-torinn, helt ny kolleksjon med nyyydelige ulltøy til de minste barna og flotte ullklær i fine farger til de litt eldre. Kan se deler av kolleksjonen om du søker på by torinn, kommer opp en hjemmeside. Vet ikke hvor det selges ellers, her selges det på en selvstendig barnetøybutikk, ikke kjede. Er nummer/mailadr på siden for å finne nærmeste forhandler.

Skrevet

www.barnashage.no eller Helios, www.lillelam.no

Skrevet

eg sverger til JANUS . . obs har hatt det på tilbud i det siste og så då hamstret eg litt til ungene . .

men har og kjøpt litt bodyer på reflex til yngstemann .

har prøvd sparkjøp og cubus sitt før men det ble vannvittig fort slitt

Skrevet

Jeg sverger til Janus, har brukt det 3 vintre, knall fornøyd. Kjøpte senest i går to trøyer, en longs og en tre pakk med sokker i prinsesse ull. Har et par strømpebukser og en trøye fra i fjor som jeg tror passer.

Jeg kjøper Janus enten på Obs eller Bogerud. Om du bor i nærheten av Moss koster det 99 pr del på Bogerud i Varnaveien . De på tilbud er de uten blonde i farge rød og blå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...