Tigermor. Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Da jeg ventet gutten min for over 4år siden målte vi mageomkretsen min på det største rett før vi reiste inn til sykehuset før fødsel og da var magemålet 101cm!! På min lille kropp føltes det DIGERT, men nå har jeg enda 99 dager igjen til termin og er alerede 98cm rundt magen =) Lurer virkelig på hvor stor jeg kommer til å bli før jul? =) Men det er utrolig stas da selv om magen faktisk alerede er litt i veien, kommer til å savne den når den er borte....
Adriansmor med tulla Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jepp er åsså større nå en forrige gang=) men tror ikke jeg kommer til å savne magen nei=/ gleder meg masse til å møte tulla mi og omsider gå i klærne mine er lei av gravid bukser og joggedresser=)
Buick Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Med dei to andre sjekka eg ein gong i mnd magemål, brystmål og lårmål både før og etter graviditet for å sjekke. Denne gongen har eg ikkje gjort. Tør ikkje, for eg er redd for at det denne gongen slår alle rekordar;) Gler meg til eg kan trene normalt igjen og kome ned i "normale" kle;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå