Gå til innhold

herremin hva skjer a?? skjønner ingentinmg

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang jeg jobber kveld sovner emilie nesten med en gang faren legger henne...

men når jeg legger henne vil hun ikke sovne før hun er i armkroken eller i fanget mitt, noe jeg ikke gjør før jeg har prøvd alt annet i 2 timer

vi gjør alt akkurat likedan..hvorofr er det så forskjell da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi du har vendt henne til det? barn gjør bare det vi lar de få gjøre:-) og finner fort ut hvordan de kan styre oss:)

Skrevet

ja hun er kanskje litt mammadalt men ikke sånn kjempe...

jeg har IKKE vent henne til det..

hun er 10 mnd nå

fram til hun var 6 mnd sov hun hele natten..hun la seg til med en gang hun var i sengen

da hun ble 6 mnd (og jeg begynte å jobbe litt) sluttet hun med det

hun bare hylte når vi la henne ned..den gangen hylte hun når pappan la henne også

vi prøvde alt til hun sovnet av ren uttmattelse..

på det meste holdt vi på med legging i 4 timer(!)

men for ca 1 mnd siden bgynte hun som nå..hun er snart 10 mnd

tenkte først det var pga at jeg jobbet litt men hun burde vel ha begynt å venne seg til det nå eller?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Her ser vi klart forskjellen på søvnen hos snulla ang lengde. Er hun med barnefar eller mormor så sover hun sånn passe langt (uavhengig om jeg er med henne også), er det derimot KUN jeg og henne så sover hun dritmasse!!!

Skrevet

skjønner ikke hvorfor det skal være så annerledes når vi gjør alt likedan

Skrevet

Kanskje hun vil kose ekstra med deg når du er hjemme på kvelden ?

Skrevet

jo det kan jo så klart hende..men hva gjør jeg da?

kan jo ikke venne henne til å la henne kose seg i søvne?

Skrevet

har sikkert noe med at du begynte å jobbe.....så har hun bare blitt vant med det. Har begynt på skolen selvi august, og snuppa har vært umulig siden......

Skrevet

huff men hvor lenge skal detet var da? har absolutt ikke energi til å drive med legging i flere timer hver kveld...

ikke hjelper det at faren legger henne så lenge jeg er her heller

Skrevet

for hun vil heller kose med deg :-)

legger min far eller min svigermor jenta vår så legger hun seg rett ned å sovner på et par minutter. Legger vi henne gråter å gråter hun, å vi forstod fort hva hun ville. Hun vil kose med håret mitt, eller det korte håret til sambo. Hun vil gnikke nese, eller bare gi oss en laaaang klem til hun sovner.

Hjerteskjærende som det er å ikke kan sitte slik til hun sovner, så må vi uansett la henne sovne av seg selv.

Er ofte vi har sååå lyst å ta henne opp å la henne kose seg i søvn, men her må vi være flinke foreldre å avvenne henne denne oppførselen tidlig.

Skrevet

men altså..hun hyler og skriker..DET greier jeg ikke å høre på:(

Skrevet

samme gjør jenta vår. Vi har lagt en madrass inn på rommet hennes, der jeg ligger nå (bare til gutten vår er født. klarer ikke ligge i myk seng) å jeg legger meg ned rett ved siden av sengen hennes hver kveld å ligger å venter til hun først hyler seg ferdig, å etter alt fra et par minutter til flere timer gir hun opp å legger seg ned å sover.

da vi først begynte med å la henne skrike istedet for å ta henne opp var det helt utrolig vanskelig. helt til den dagen der jeg lå å så på henne å snakket til henne om at hun måtte sove å jeg innså at hun gråt ikke pga at hun hadde det fælt, hun var SINT! så sinnsykt sint at jeg måtte le! de vet hva de vil de små, å de gjør det de kan for å få vilja si :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...