Anette med nr 3 i magen Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 skal ha min nr 2 i mars men siden jeg fikk sommer barn sist så har jeg ingen varme klær til nyfødt baby så da må man handle inn litt men er det noen som ar begynt ? er i uke 15+2 nå
anneli84 Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 jeg er jo egentlig 3 trim, men.. hehe.. uke 29 påmeg. jeg har kjøpt vogn i dag:) også har vi kjøpt vippestol.. klær trenger vi ikke kjøpe for vi arver helt sinnsykt mye
Mumiluvu Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 jeg tenkte å starte da jeg er 25 uker på vei.er 15+3 idag så teller ned dagene
Topp 10. Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Vi har fått alt det store og dyre i hus allerede!! Som seng, vugge, vogn, bilsete. Greit å få fordelt tingene litt utover, så nå mangler vi mye småtteri som blir masse og dyrt:) heheheh! Er i uke 20.
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Jeg er i bare uke 12+5 men kjøpte vogn og bil stol tidligere i uka etter å ha vært på tidlig ul i uke 10+5. Syns det er greit å få unna endel av det dyre før jul,har liksom nok utgifter til jul;) hehe
Tigermor. Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Jeg er 26+2 og har såvidt kjøpt et par ting nå =) Har endel i fra forrige gang men må kjøpe endel nye klær til den første tiden og kluter, hånduker osv... Har kjøpt vogn og skal kjøpe voksipose, skal også kjøpe et sniglar stellebord fra IKEA. Barnesete skal vi låne, men ellers har vi vel det meste etter forrige gang vi hadde baby =) Skal kjøpe klær om en mnd ca! Gleder meg kjempemasse =)
Mammare Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg har ikke begynt (er 15+5), men merker jeg begynte å glede meg nå som jeg leste innleggene her. Jeg venter også nummer to, så tenker at jeg har det meste fra før. Blir nok mest litt nye klær som trengs her. Pluss kom på at vi kanskje trenger ny vogndyne og litt sånt ettersom det blir flere babyer i slekta samtidig denne gang og dette er sånt som har gått litt på rundgang. Skal på ul denne uken, håper vi får vite kjønn. Største fordelen dersom vi får jente denne gang (har gutt fra før), er at da har jeg unnskyldning for å kjøpe litt mer klær, he he ;-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Vi kjøpte vogn igår, med regntrekk og myggnetting, og hjultrekk. også fikk vi med en bamse på kjøpet! det var skikkelig morsomt å handle ting til babyen vår. Vogna står i stua, å den sitter vi å ser på å smiler mange ganger Jeg er 19+3 uker i følge UL terminen. Ble flyttet 4 dager frem. Nå er vi kanskje kommet inn i den sirkelen at det er morsomt å handle, så kan godt hende vi kjøper mere. Men vi skal prøve å vente litt til
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 jeg har kjøpt litt klær og kluter å en bamse ogsånn, vi kan også kan arve mye hvis det blir jente da, men det vet vi ikke helt enda, ska snart på ultralyd sa da får vi se=) skal egentlig bare kjøpe vogn vi, vi har fått bilstol, stellebord, seng =)=) (16+3)
Sunniva78 har to små Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 Vi har arvet vogn, og vugge har vi i familien. Ellers har vi kjøpt litt klær, måtte jo handle litt etter UL:-) Regner med vi begynner så smått fremover nå, deilig å kose oss med forbredelsene og ikke minst fordele utgiftene litt...
Sunniva78 har to små Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Er forresten 20+1 i dag:-)
twoboys & a girl Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 er i uke 26 har endel klær, leker og stellebord etter første. Men mangler vogn, seng ol. Sist begynte jeg ikke før mnd før fødselen.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 Er i ike 14 og har ikke begynt å handle. Det er vel mest for at vi ikke vet kjønnet enda. For vi har en på snart 3 år som vi har alt utstyr og klær til. Så hvis det blir gutt kommer vi ikke til å kjøpe så mye. Synes det er litt tidlig enda også. Men skal snart begynne å strikke ullteppe.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 16. september 2007 #15 Skrevet 16. september 2007 Jeg har kjøpte stellebord til å henge på veggen idag. Finn.no er fantastisk;) Det er det første jeg har kjøpt, er 17+1. Skal på ultralyd 18/9, og regner med jeg shopper mer etter det.
Krolla og Theodor Skrevet 16. september 2007 #16 Skrevet 16. september 2007 Jeg har kjøpt vogn i dag!! BRIO kombi 2005-mod, pent brukt... Snodig å trille den fra bilen og inn i uthuset :-) Har også kjøpt en dress til babyen skal hentes.. noe mer tør jeg ikke kjøpe, med mindre jeg kommer over noen gode tilbud da - da skal jeg slå til!!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 16. september 2007 #17 Skrevet 16. september 2007 Jeg har begynt, er faktisk nesten ferdig Kjøpt: - Vogn - Seng og madrass - "stol" til å ha i badebalja - Dyne og pute - Sengesett - Håndkler - Tepper - Masse klær 50/56-68, noe ull Så jeg har fått inn det viktigste egentlig
mamma050308 Skrevet 17. september 2007 #19 Skrevet 17. september 2007 Hadde bestemt meg for ikke å handle noenting før etter jul, har termin 5 mars. Men, det sprakk i dag!!!!. Har handlet gardiner til soverommet til småtten (vi skal lage Ole Brumm rom), handlet et sengesett og sengehimmel samt litt Ole Brumm pynt til å ha på veggene. Handlet også to bodyer og to helsetepper. Hmmm, lurer på hvor dette ender................ Er 16 uker i dag, skal begynne å pusse opp rommet til småtten i kveld, og da måtte jeg bare handle litt. Men har ikke handlet noen "store" ting enda, det får vente til juletider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå