Gå til innhold

menssmerter??ang.graviditet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har mens murringer ca 1 uke(litt under)føre forventet mens,kan dette være et tegn på graviditet??huff,blir gal av dette vettu,prøve jo ¨å ikke kjenne etter eller tenke på det,men er jammen lettere sagt en gjort...hehe

ikke mye da,men litte granne liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er mer psykisk jeg da..:) MEnssmertene er pga at livmora vokser og den gjør ikke det første uka du er gravid. Men lykke til uansett

Skrevet

hos meg kjente det ut som om jeg skulle ha mensen rundt den tiden den egentlig skulle komme, kjente masse murringer og at "noe skjedde" der nede:) . Clairblue-testen gir 88% rett visning 3 dager før forventet menstruasjon, deretter 95% sjangse 2 dager før forventat mens.... gå og kjøp!

Skrevet

har en liggende,men er nok lit tidlig ennå uansett....torsdag eller fredag IKM er.Ikke helt sikker da det varierer litt mellom 28-30 dagers syklus

Skrevet

jeg har også hatt mensmurringer helt siden tirsdag,1 uke etter El..Jeg kuttet ut pillen 24.8,så vist syklusen er stabil,sånn om før venter jeg mens i morgen..Har 27-28 dagers syklus.D blir vel 27,for man skal vel regne den ut i fra 1 dag i forrige mens fram til DAGEN FØR neste menns,har jeg lest ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...