Mamma2OO5 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Sitter og ser på et program på National kanalen. Har forøvrig sett det før, men ikke hele. Herregud jeg kjenner jeg får en dårlig følelse bare av å sitte å se på dette. Hvordan liv blir ødelagt:( æsj
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Jepp, du kan jo se filmen Spun... den er laget av en som har drevet på med det og viser ganske bra hvor farlig misbruk av dette stoffet er... har prøvd det selv og det falt ikke i smak for å si det sånn. Kjente folk som er avhengig av det og har sett mye rart...
Mamma2OO5 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Men det er vel ikke så vanlig i norge som borte i usa, er det vel? uff:(
Mamma2OO5 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2007 Men de sier her at det er mer avhengighetsskapende enn heroin. Man kan faktisk bli avhengig av bare å prøve det en gang... hvorfor blei ikke du det? Sorry, men jeg må jo spørre noen når jeg først har sjansen... ;o)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Joda,man får det i norge også..
Mamma2OO5 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 Ja vet jeg, men trodde ikke det var så vanlig her... Ikke at jeg er den med mest peilng he he.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Det er ikke det som er mest vanlig,men alikavel er det en del her.Det kommer i perioder.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Jepp, man kan bli ganske fort avhengig, men det begynner som oftest med psykisk avhengighet som går over i fysisk... og når det er den kjipeste opplevelsen man har hatt blir man ikke psykisk avhengig, heldigvis=) men det var den gangen jeg var ung og dum (og det er ikke så lenge siden =) ). Glad det var den ene gangen. men skal dere prøve noe dop så prøv hva som helst bare ikke det. tror faen meg jeg heller hadde drukket rein salmiakk enn å gjøre det der en gang til...
Mamma2OO5 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2007 Uff ja, jeg skjønner ikke at noen tør å prøve det. Men vi har nå alle vår svinn på skogen(er det ikke det det heter?). godt du fikk en dårlig opplevelse:o))
Gjest Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 hehe nei skjønner ikke at jeg gjorde det heller. Men er faktisk veldig glad for at jeg har gjort det jeg har gjort. for det første betyr det at jeg ble ferdig med det som ungdom og ikke finner på å plutselig skulle prøve noe nå når jeg har barn (ikke at jeg hadde gjort det men nå er jeg ihvertfall 100% sikra!) for det andre så vet jeg mye om de forskjellige stoffene og kommer fort til å fange det opp dersom Anniken skulle finne på å gjøre noe dumt. Jeg kom meg levende ut av det, med mange erfaringer - både positive og negative. jeg har helsa og psyken i behold, og har lært en hel del som sikkert kan hjelpe meg når jeg selv har tenåringer i huset!
Mamma2OO5 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2007 Det er sant det. Man klarer sikkert å fange opp slikt tidligere om man har vært borti det på nært hold selv. Hvorfor blei det en så jævli opplevelse? Hva skjedde liksom? Jeg må bare spørre, for jeg er så nysgjerrig av meg. Synes det er så sprøtt at stoffer kan ha en slik virkning på folk. Og forskjellig fra den ene til den andre også tydeligvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå