Zupermam Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 er det bare meg som synes de jordmødrene virker rimelig pussige? Iallefall de 2 hovedpersonene? Hun lysa sa sist at det egentlig var pysete å velge smertelindring, , selv hadde hun født uten smertelindring... og så gikk hun og tok en tablett for nakkevondt, hehe. Og så hadde hun null teknisk innsikt , så hun klarte ikke justere epidural-dosen på maskina.... men som hun sa: "hun klarte å stille inn vaskemaskina hjemme da..." Nei takke meg til fantastiske St.olav, med helt gudommelige jordmødre, som gav meg masse støtte og medmennesklighet under fødselen, glemte helt at de hadde hvite frakker og var på jobb. De på tv´n virker ikke veldig med synes nå jeg da...
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jeg fødte selv på den fødeavdelingen & syns de var kjempe imøtekommende ang smertelindring & støtte under fødselen... men hadde ikke med de jordmødrene der da ... hadde en kjempe ung en jeg da. Gleder meg faktisk til jeg skal føde der igjen ...
Linda-Kristin=) Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 lenge siden du fødte på st.olavs?=) var også kjempefornøyd, glad for at jeg fødte der! hadde kjempesupre jordmødre:)
Zupermam Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 fødte for nesten akkurat 1 år siden, hadde en fantastisk fødselsopplevelse og fantastiske jordmødre. Jobber med saken for å legges inn på ny til våren;)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 nei- syns de virka som helt normale mennesker- akkurat sånne som jeg ville likt å møte på. dessuten så sa hun at hun ikke klarte seg uten smertelindring selv, og at vi har blitt mer vant til komfort idag- i gamle dager hadde man ikke muligheten, nå har vi det- hvorfor ha det vondt???? er det nok mange som mener. men er jo ikke så nøye- jeg syns det er et kjempekoselig program å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå