Håper snart.. Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Nå har jeg testet - den var jo negativ. Må si jeg er litt skuffa over meg selv nå... Har tenkt at jeg skulle vente noen dager over IKM, og hvertfall ta en test om morgenen. Men det klarte jeg jo ikke, selv om klokken 9 om kvelden vel ikke er det lureste tidspunktet å ta en test. Blir tullete i hodet av dette her nå snart;)
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 hei.. når hadde du ikm da? jeg hadde 12.09 og tr har ikke kommet.. heller ikke positiv test.... føler at tr lurer om hjørnet og leker gjemsel m meg.. håper jo fortsatt at jeg er gravid da, men tror sjansen er liten.. forrige gang testet jeg neg dagen før ikm og svaaakt positiv ikm dagen. men er veeeldig kjipt å vente... er også veldig lysten på å teste så begynte noen dager før ikm... bruker mange tester og selv om det er billigtester så koster det jo litt...
Håper snart.. Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 hadde ikm i dag, men har av og til gått en dag over så kan godt være 16.09 også. føler på meg at det ikke gikk denne måneden heller.. men vi får jo krysse fingrene og håpe på det beste!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå