Gå til innhold

Sønnen min har asma!!!hjælp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sønnen min har asma å har hadd syntoman i 3 månder no!

han er 8 måndet og vil ikke lægg sæ i sænga?! vær gang æ ska lægg han i sænga så skriker han til han mister pusten... jeg er nøtt til å legge han i vognen hverkveld å vugg litt på han... noen som har nå tips te ka æ kan gjør men det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at legen har gitt dere medisiner mot astmaen og beskjed om hvordan de skal brukes?

Det med sovinga tror jeg er et problem for seg selv:( mange barn sliter veldig med å lære å sovne på egen hånd. Har du tatt det opp med helsetasjonen på kontroller? Du kan kanskje prøve å venne ham til å sovne i senga si ved å sitte ved siden av og trøste/synge/lese mens han ligger i senga og etter en stund vil han være tryggere der og kan kanskje klare å sovne på egen hånd. Lykke til:)

Skrevet

Joda vi har fått medesin men det hjelper lite når han får skrikeannfall! er så redd får at vi ALTID må vugg han til søvn.... har prøvd å sitt å les å syng å kos med han men han har vældi utolmodi! alt ska sje på sekunde! hr prøvd å legg han 10 min tilier får å les til han men han kan ligg dær i 2 min så e det påan:S

1000 takk da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...