Gå til innhold

skuffet over barnefar.....

Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har innimellom vært litt tull m samvær, og jeg har egentlig sagt at han har EN sjanse til å vise at han klarer dette, og ikke noe mere tull.. i det siste har samarbeidet fungert bra, så det er jo typisk at han må ødelegge IGJEN...

idag skulle han komme hit halv elleve. Jeg sendte han mld kvart over ti for å høre om han var på vei, fikk ikke svar. Han kom aldri, så rundt elleve dro vi, gadd ikke vente på han. Fikk mld kl 13 om at han beklaget veldig, trodde han hadde sendt meldingen han skrev på morgenen, for han våknet m dundrende hodepine, skulle sendt mld og la seg for å sove mere.. men da han våknet kl ett oppdaget han at mld ikke var sendt... og lurte på om det var for sent å komme nå.. jeg gadd ikke svare, blir såååå oppgitt. Kan ikke tenke meg at dette er noe som skjer støtt og stadig når han skal på jobb, men når det er oss så er det vel litt mer lettvint...

overreagerer jeg når jeg blir forbanna\

fortalte jo snuppa at snart kommer pappa, men neeeeeida han kom ikke likevel han... tosk assa.

hva skal jeg gjøre\

ååååååhhhhhhhhh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. Skjønner deg godt selv om jeg ikke har vært i den situasjonen selv.. enda.. frykter at det kommer til å skje når guttungen skal begynne å være me faren.. Ja, hva skal du gjøre da? Å hva sa du til jenta di?

Skrevet

aner ikke hva jeg skal gjøre.. egentlig er det vel ingenting jeg KAN gjøre... kan jo ikke nekte han noenting, sålenge han vil ha kontakt... men jeg er redd barna vil bli skuffet og lei seg over han også... det vil jeg ikke!!!!!!!!

sa bare til snuppa igår at pappa kommer nok ikke likevel idag...hun spurte et par ganger, men så glemte hun det liksom.. er jo bare 2 år, men vanskelig å vite hvor mye hun tenker over ting...

Skrevet

Nope, du kan i grunn ikke gjøre noe. Annet enn å prøve å appellere til samvittigheten hans kanskje, og fortelle ham (eks på sms så ikke tulla hører det) at vesla ble skuffet da han ikke kom fordi ho hadde gledet seg til å se ham.

Den episoden kan være en engangsepisode, og i så tilfelle overreagerer du nok. Men dersom dette er noe som skjer til stadighet er det lov å si fra. Du kan ikke sitte hver gang og vente på at han KANSKJE kommer. Og da overreagerer du ikke, så den er litt vanskelig å svare på ;-)

Men til syvende og sist: dersom dette skjer til stadighet, så kommer jenta til å bli skuffet ofte, og da er det grunn til å ta det opp på eks FVK. Selv om det er en eks og et barn så skal man likevel holde avtaler og vise respekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...