Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 gratulerer med tulla! Ble det Annikken...? Nydelig navn altså! har snakka LITT med deg på bim.. kalte meg da Tessa& Mathias.. Måtte bare si grattis.. Håper fødselen gikk bra!?! =) *klem*
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Heihei=) jada, ble Anniken =) Fødselen gikk bra den. 20 timer fra 1 til 4 cm og 30 minutter fra 4 til 10 cm! 5 pressrier, presset på to av dem. Så hun hadde visst dårlig tid på slutten... =P Fødselshistorien ligger på min fødselshistorie forumet på bim =) hun var 2330 g og 47 cm. Ja husker deg tror jeg =) men er en stund siden er det ikke?
"husmor"med lille Nora Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 hei.. hiver meg på her eg.. Gratulere Sauen.. du fødet 1 dag før meg!! hehe.. kjap fødsel du hadde! min varte i 34timer!
Gjest Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Deilig med rask fødsel da! Det hadde jeg også! Viste ikke at jeg var i gang før jeg var på sykhuset.. trodde det var kynnere.. så skulle bare på kontroll.. men hadde 9 cm.. 30 min senere var han ute! Så det er deilig! Ja, min er 8 mnd alt!! Tiden går såå fort! Men gleder meg allerede til jeg skal på bim igjen.. og det er forhåpentligvis ikke såå lenge til vi er prøvere igjen.. ( håper jeg.. ) =) Kose deg masse med Anniken;) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå