olla Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Noen som har vært på den nye lekelandet nede på Kvadrat?? Koster det noe for barna å leke der? Og hvor gamle må de være for at en skal kunne gå å handle mens de er der? Og koster dette noe?? Evt noen som har en link til en side med info??
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Vi var der den første lørdagen det var åpent, og vi savnet veldig en "voksen" person der, det var bare unge folk som jobbet der og de hadde jo ingen kontroll på noen ting,men det blir sikkert bedre da... for vi håpe:) Uten foreldre så koster det 75 kr og barnet må være over 4 år for å være alene, de får på seg en t-skjorte med navn på (sånn at de som jobber der ser hvem de har ansvar for) kan også være der sammen med barnet, men da er det 50 for barnet og 50 for voksen... Jeg og venninna mi satt utenfor på kafen i mens ungene lekte, og vi så unger som gikk ut av porten, og da piper alarmen, men det var ikke den største reaksjonen fra de ansatte, de var treige til å sjekke, heldigvis så gikk de ungene inn igjen selv, med den raksjonstiden til de ansatt så tror jeg ungene kunne ha stukket langt... http://www.kvadrat.no/Steenstrom2/templates/page.aspx?id=12204
olla Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 tusen takk for svar!!! Det var jo alt jeg lurte på jo!! Kjipt at alt lekegreier skal være så dyrt! Ikke all verden da, men kjedelig for det. Og det kjedeligste er jo at de har fjernet det lekeapparatet som var utenfor bakeriet i 2 et, skal vel ha oss til å betale dyrt for 15 minutt lek....sukk.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Det er dyrt, synes det er skikkelig dårlig at de tar betalt for voksne, det er jo kun for å tjene penger. Når vi var der,så fant vi ut at vi kunne sitte på utsiden, og vi fikk da beskjed om at det kostet 50 kr pr unge, da vi skulle betale når jentene var ferdig så kostet det jo 75 kr, det skjønner jeg jo egentlig da, siden de har ansvaret da, men at det koster for oss foreldre er tull..og at de ga oss feil pris først.. men men.. Synes også at det er dårlig at de har fjernet det lekeapperatet og det er nok pga at de skal tjene mer på det lekelandet, husker ikke om den utenfor Siba også er fjernet??mannen min mener at det også er borte, så nå koster det penger for å leke ja...tror ikke du får betalt for mindre enn en time... Litt morsomt at du også trasker rundt på kvadrat da.. hehe.. Kikker ofte på sånne vognskilt jeg da, for å se om det kan være noen jeg har sett her inne hehe...
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Vi betalte 30 kr pr voksen og 30 for snuppa....hun er 11 måneder. Veldig greit for de helt minste der hvertfall. Flotte leker, matter som er akkurat høye nok til at de klarer å reise seg selv. Var en gutt der som var alene da vi var der. Virka ikke som de følgte så veldig mye med han. De ansatte var aldri utpå gulvet liksom...hm!! Større barn, bedre på metro lekeland da:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Rart om vi var der sammen med noen som Diber...? hun andre var fra sørlandet hørtes det ut som,da vi var der!!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 tror det var billigere for de så er yngre, tror det var 15 kr timen hvis jeg skulle hatt med meg gutten min på 5 mnd.. Jeg satt jo utenfor på kafe området og jeg så aldri noen av de ansatte inne på lekeområde, derfor har jeg og venninna mi blitt enige om at jentene våre får bare leke der uten oss når de er der begge to, får da kan den ene gå å si fra hvis den andre slår seg eller blir lei seg, for det er jo ingen som ser det... og jenta mi er mer den typen som bare sitter å gråter alene om hun slår seg, hun springer ikke til de voksne i bhg iallefall, vi føler at det er litt tryggere om de er to å leker... Er nok endel dibbere rundt på Kvadrat hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå