nr2eprins Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 tenk at han er en uke nå. Det er rart å være bleieskiftarbeider igjen ) Han sover,spiser og fyller bleien. Vårt første barn hadde kolikk, så dette går som en drøm. Selv om nattesøvnen blir noe amputert. Hadde glemt hvordan det var å gå med konstant søvnmangel.. he..he.. Storesøster er kjempestolt. Hun er med og skifter bleie, vil holde og er raus med suss og klem. Ikveld måtte hun komme opp en ekstratur for å lukte på han. Hun synes han lukter så godt ) Det er litt problemer med legging av frøkena. Hun skjøner ikke helt hvorfor hun må legge seg først. Så hun styrer litt før hun klarer å falle til ro. Enda hun er oppe grytidlig. I morrest våknet hun kl seks, og da ville hun ikke sove noe mer. Regner med at dette er en innkjøringsfase... håper nå det iallefal. Nå ser det ut til at lille snupp våkner og er klar for pupp igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå