Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hadde vondt i magen i dag, har sovet veldig lite i natt da. Sovnet i bilen da vi skulle hjem fra boligmesse på Vallhall, vi bor nord for Lillehammer, da vi kom hjem var magesmertene borte. Men er nå litt bekymra for hva magesmertene kunne være. Er i fin form nå og har ikke hatt noen form for blødning.
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Det er sikkert ikke noe. Hvor i magen var det vondt ? Hvor langt er du på vei ? Så lenge du ikke blør er det ingen fare for spontanabort.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Jeg er 10+5 i dag, det var liksom midt i magen nederst, ikke veldig vondt liksom men plagsomt nok. Tror nurket ligger litt høyt for kjenner et hardt punkt på magen ganske høyt oppe og det er der magen også er begynnt å bli større
*tybber* Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Jeg har hatt magesmerter siden den dagen jeg fant ut at jeg var gravid jeg! I går ble det ganske ille, prøvde å trykke rundt for å kjenne hvor det var. Heeelt nede, på venstre side, gjorde det kjempe vondt når jeg trykka, så jeg tror jeg må ringe enten jordmor eller lege til uka. Har ikke hatt noen blødningener jeg heller! Skal vel ikke være sånn?
Kirsebæra Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 sikkert bare livmora som strekker på seg.... Men dersom du er kjempe redd så kan du jo alltids ringe legen ikveld eller i morgen.... Men hvis du ikke har noen blødninger så er det sikkert ingen ting!
*tybber* Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Jeg er 10+4! *hihi* Nesten like langt vi da! =P
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 Vet ikke jeg. Tror kanskje livmora utvider seg, men vet ikke da. Orker ikke bekymre meg heller, har hatt en del magevondt men magen vokser jo litt så tror jo alt er bra da. Men ble litt redd i dag må jeg innrømme, men håper det går bra med de små i magene våre tybber.
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Jo det er sånn som oftest. Men noen er heldige og slipper slike dumme bekymringer. Men noen får det hver gang. Livets gang. Men begynner du å blø så kontakter du fødeavdelingen, så får du komme inn til UL. Som oftest da. Men dette går nok bra skal du se. Ta det med ro, kos deg. Det er helg. Tenk på noe annet.
*tybber* Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Jeg tenker på svangerskap utafor livmora osv jeg. Men som du sier, magen vokser jo litt om litt, puppene er mega ømme osv. Så håper, og tror, at alt er bra! ) Får se om jeg ringer lege eller ikke! =P Lykke til da! ;o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2007 Kjenner ikke noe nå i magen, men har hatt treg mage noen dager nå så det kan jo være en grunn kanskje.., Har en trassig guttunge her som er sint på pappa og som ikke vil sove så har nok å tenke på der.
Kamomille Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 jeg har hatt det sånn i alle 3 svangerskapene mine! Men førstemann ble jeg veldig redd og fikk komme til UL på sykehuset. Alt var bare bra:) I svangerskap 2 og 3 har det vært likedann, men nå har jeg vært rolig siden jeg ikke har hatt blødninger osv.
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. september 2007 #12 Skrevet 15. september 2007 Ved svangerskap utenfor livmoren, så gir ikke smertene seg, og da er det vondt på siden, ikke i magen. Eggstokkene og lederene ligger litt langt ute, og det er ikke vondt i magen, men helt forferdelig vondt og blir bare verre og verre. Det går ikke over. Så det er IKKE det.
*tybber* Skrevet 15. september 2007 #13 Skrevet 15. september 2007 Men jeg har vondt i siden! :S Og jeg har hatt smerter så og si hele svangerskapet. Det er ikke hele tiden, men har ofte magevondt på kveldene. Burde jeg kanskje kontakte lege da? :S
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. september 2007 #14 Skrevet 15. september 2007 Hvor lenge har smerten vart da ? Føles det som om det presser på og blir det bare verre og verre sånn at du ikke klarer å bevege deg omtrent ?
*tybber* Skrevet 15. september 2007 #15 Skrevet 15. september 2007 Det var først i går jeg prøvde å trykke rundt for å kjenne hvor smertene var, men har hatt "mageknip" eller hva jeg skal kalle det, i 6-7 uker. Siden jeg ble gravid. I går gjorde det vondt bare sambo snudde seg i senga! :S
*tybber* Skrevet 15. september 2007 #16 Skrevet 15. september 2007 Det blir ikke verre og verre. Ikke noe som presser på liksom. Har ikke vondt nå f.eks, men kjenner det om jeg trykker der da..
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. september 2007 #17 Skrevet 15. september 2007 Jo, men du er jo 10 uker på vei, og da er fosteret ca 3 cm. Og egglederen er sååå tynn. og er det sv. utenfor livm. så blir dette som oftest oppdaget i uke 6-7, da det sprenger sånn på. Med uutholdelige smerte. Men er du urolig så ringer du legen om så bare for å bli rolig igjen. Ikke bra for fosteret om mor er stresset heller vet du.
*tybber* Skrevet 15. september 2007 #18 Skrevet 15. september 2007 Nei, altså jeg har ikke tenkt noe over dette før i går, når jeg hadde såå vondt! Sjefen min hadde svangerskap utenfor livmora, og de oppdaga det i uke 7 ja, så da kan jeg nok bare se bort ifra at det er det! Jeg er absolutt ikke stresset ang det, så tror jeg venter til neste legetime jeg! ) Kan heller nevne det da! Bare regna med at "sånn er det" jeg! *hihi* Tusen takk for svar altså! )
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. september 2007 #19 Skrevet 15. september 2007 Bare hyggelig. Slapp av og kos deg nå vet du. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå