Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Det er litt slitsomt å gå slik å vente på TR, jeg har spotta siden mandag (brunt, seig utflod unnskyld detalj) det er 6 dager og TR har ikke kommet enda. Jeg tok en graviditettest på torsdag ikke uventa neg. Er det normalt å spotte så lenge. Jeg har brukt å gjøre det en 3-4 dager, men nå er det unormalt lenge for meg og jeg bruker å spotte med litt nytt friskt blod ikke gammelt brunt. Fakta er at jeg hadde EL for over 14 dager siden, og har gått på pergo denne mnd. Er det noen som har erfaring med at pergo forandrer mensen på noe som helst måte? Vil gjerne ha TR nå når alt håp er ute, slik at jeg kan starte på ny pergokur.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hmmm... ei venninne av meg spottet bare den uka hun ventet mens og TR kom aldri skikkelig i gang. Tok test og den var positiv Jeg tok jo pergo denne mnd, men hadde vanlig mens for det. Ingen forandringer her i alle fall
mammasnart? Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Jeg opplever det samme. Men har ikke brukt PERGO. Hvor lenge det går med spotting til jeg får TR, varierer fra ca. 3 dager til 7-8 dager. Sist måned var den værste: 2 uker!!! For så å blø masse i 9 dager!! - Hva skjer!?! Nå begynte det igjen i går for meg, mer friskt blod nå enn tidligere (gjerne mer mørkt/brunt). Så får vi se hvor lenge det blir denne gang.. Har du snakket med en lege om det? Har lest et sted at mye spotting kan være at en har for lite av hormonet som fremkaller eggløsning. Er i 12 pp. vi nå så jeg må vel krype til korset og bestille en time, triste greier..
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Da kom tanta. Jeg har snakka med lege ja og han nevnte noe om det du sier om manglende hormon. Det er jo en av grunnene til at jeg bruker pergo nå
mammasnart? Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Ja, da var det nok bare det. Jeg venter fortsatt på at tanta skal komme.. Mengden jeg spotter varierer mye, nesten ingenting i dag. Gått over fra frisk blod til brunt. Sånn for deg og? Lykke til neste periode!! Vi gir ikke opp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå