Gå til innhold

skuffet over barnefar.....

Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har innimellom vært litt tull m samvær, og jeg har egentlig sagt at han har EN sjanse til å vise at han klarer dette, og ikke noe mere tull.. i det siste har samarbeidet fungert bra, så det er jo typisk at han må ødelegge IGJEN...

idag skulle han komme hit halv elleve. Jeg sendte han mld kvart over ti for å høre om han var på vei, fikk ikke svar. Han kom aldri, så rundt elleve dro vi, gadd ikke vente på han. Fikk mld kl 13 om at han beklaget veldig, trodde han hadde sendt meldingen han skrev på morgenen, for han våknet m dundrende hodepine, skulle sendt mld og la seg for å sove mere.. men da han våknet kl ett oppdaget han at mld ikke var sendt... og lurte på om det var for sent å komme nå.. jeg gadd ikke svare, blir såååå oppgitt. Kan ikke tenke meg at dette er noe som skjer støtt og stadig når han skal på jobb, men når det er oss så er det vel litt mer lettvint...

overreagerer jeg når jeg blir forbanna\

fortalte jo snuppa at snart kommer pappa, men neeeeeida han kom ikke likevel han... tosk assa.

hva skal jeg gjøre\

ååååååhhhhhhhhh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ingen som gidder å lese...

Skrevet

skjønner at du blir fortvilet,.. hvertfall vis banra dine er så store at de forstår at han skal komme, og venter..

har desverre ikke noen råd å komme med..

sender bare masse medfølelse=)

Skrevet

Synes kanskje du overreagerer litt? kan jo skje den beste :) Han spurte jo om han kunne komme klokken et isteden?

Skrevet

Jeg har bitt i meg sinnsykt mye fra min eks...sinnsykt mye! Men med et mål for øyet: at mine barn ALDRI skal få lide for forholdet mellom meg og pappan. Jeg hverken vil eller kan dra de inn i vår skilsmisse, det er min jobb som mamma!

Jeg syns du skal prøve å dekke over, og ikke si eller gjøre NOE som kan oppfattes negativt for henne om pappan hennes. Selv om han gjør ting han ikke burde, eller mangel på det han skal...

Når det er sagt, hvis han ikke dukker opp som avtalt på lengre sikt, så bør du kalle han inn til megling og snakke ut med en 3 person tilstede som kan fortelle han at han ikke har gjort det slutt med barnet sitt, men med DEG.

I det tilfelle du nevner, så syns jeg du burde latt han tvilen tilgode, og latt ditt barn få treffe pappan sin selv om den opprinnelige avtalen ble holdt. Sånne ting må vi bare bite i oss for barnas skyld syns jeg...vondt kan det være, men det er ikke barnas skyld uansett. De kan veeeeeldig fort få skyldfølelse når forelder ikke klarer å samarbeide, og de sårene det skaper på sikt er ikke noe noe bør ta sjansen på å utsette barna for...

lykke til, trøste klem fra meg

Skrevet

hadde det ennå vært første gang...

syns bare det virker som han ikke tar det så seriøst liksom, siden at han ikke passer på at jeg får beskjed om at han ikke kommer osv, hadde det vært et viktig møte f eks hadde han klart det.

han kan ikke komme akkurat når det passer han, vi hadde avtale halv elleve, og når han ikke kommer da, så kan han ikke komme snublende i to-tre tiden (tar en stund m buss fra han).. får holde avtaler, burde ikke være vanskelig.

hadde det vært første gang hadde det vært HELT greit, men det har vært mye surr tidligere...

og det er jo ganske håpløst at jeg ikke kan stole på at han kommer til avtalt tid...

Skrevet

og syns det er rart du skriver "deg han har gjort det slutt med, ikke barnet"...

tror alle at når man er alenemor så er man blitt forlatt liksom...

bryr meg ikke om det, men kan like gjerne være andre veien!! men virker som de fleste automatisk tror det er mannen som har gått...

Skrevet

Syns ikke at du overreagerer jeg Mulan, du har jo tidligere fortalt samme historie, at han sier at han skal komme, men så kommer han ikke.... Skjønner jo at jenta di blir skuffet....

Skulle ikke vært lov å skuffe barna sine :(

Skrevet

Om du overreagerer er jeg ikke sikker på, men dette er nok et eksempel på at folk må slutte å bruke SMS til å gi viktige beskjeder. Ring til hverandre i steden, da vet dere at den andre har fått beskjeden. Det gjelder både mannan og deg. Satser dere på SMS som kommunikasjonsform ber dere om trøbbel.

Skrevet

jeg skriver "deg" han har gjort det slutt med som en metafor da...prøvde bare å hjelpe deg! Beklager så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...