martine68 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Våknet med en vanvittig migrene idag. Orket ikke stå opp før kl 16. En hel lørdag rett i dass. Å som jeg hater de smertene. Måtte bare hive innpå med migrenemedisiner selv om det er etter el. Jeg er på dag 5 dpo idag så jeg håper virkelig ikke det gjør noen skade på et evt. befruktet egg. Denne gangen har jeg forferdelig vondt i brystvortene. Har hatt det siden el. Tror det er pergoen som er årsaken til det. Ellers kjenner jeg ikke stort til at jeg har spist pergo. Takk og lov for det. Dagene går bare så sakte fram mot ikm. Ha en fin helg alle sammen. Måtte det komme noen gladnyheter her inne snart. klem fra
fremtidoghåp Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Ville bare sende deg en klem :-)
evius fikk junigutt Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Migrene er så utrolig slitsomt! Pleier å få det ved menstruasjonstider jeg da, så tenker at det har noe med hormonene å gjøre. Kanskje en bivirkning av pergotime det og.... Du skal ikke bekymre deg for evt skade på befuktet egg. Det er lite studier i fht migrenemedisiner og graviditet hos mennesker, men dyrestudier har vist at migrenemedisiner ikke har skadelig effekt på dyrefostre. (Uff, tragisk at de skal drive å prøve ut medisiner på dyr, men det er en annen diskusjon) Lykke til med ventingen, håper du er bedre i hodet i dag )
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Hei Martine Jeg er heldigvis ikke plaget med migrene, så jeg vet nok ikke hvor ille det er, men har jo sett hvor syk min mor blir av det.. Håper du føler deg bedre i dag Det blir spennende dager for deg nå martine. Nedtelling mot ikm, og med pergo innabords Håper det har vært det store utslaget for deg! Klem
månejenta Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Sender en klem og ønske om god bedring. Får håpe at det er en liten spire som er utløsende for migrenen din. Krysser fingrene for deg at det er klaff for deg denne pp. Og nok en gang god bedring. Klem fra
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Håper dagen i dag har vært bedre. Sender deg en oppmuntrinsklem
Beth Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Stakkars deg, Martine! Håper det er betre nå. Gubben min slit med migrene, så eg trur eg skjønar kva det handlar om. Lykke til fram mot IKM! Klem frå
martine68 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2007 Tusen takk for mange klemmer jenter. Dere er så koselige altså. Søndag ble heldigvis mye bedre. Nå sitter jeg å kjenner på mine ømme pupper og må vente enda en uke på ikm. Hvordan skal jeg få dagene til å gå? Temper jo for å følge med og er superspent hver morgen. Enn om pergoen kunne være løsningen på manglende spire. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå