Lillegull2008&2010 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Idag gjorde vi oss til svært stolte Brio Happy eiere. Så nå går vi over stuegulvet og prøver og tester. Vi er så glade! men så må vi ta på regntrekket over, så den ikke blir støvet bort på 4 og en halv måned nå Brio Happy duo compact! - i brun! vi er kjempe fornøyde allerede den er litt tung, men det positive da er at "rattet" kan snus begge veier. Gleder oss til prinsen vår kan ligge nedi der Det var en fin markering på at vi er halvveis i svangerskapet
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Gratulerer! Hihi, vet hvordan det føles! Vi har vært lykkelig eiere av nøyaktig den samme vogna en god stund allerede. (Bortsett fra at vi har det vanlige understellet da!) Måtte sloss med meg selv for å ikke gå på ut på trilletur i begynnelsen. Hihi. Bra du minte meg på å sette på regntrekket, min har vel støvet ned allerede. Er så utrolig fornøyd! Og fargen er jo bare helt herlig.
LilleBanan blir storebror Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Hei:) Har også utroli lyst på brio happy i brun. Har sett den til 6500 kr. Hva ga dere? Myyye penger altså
Lillegull2008&2010 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Gratulerer tilbake vesla med bolle i ovnen! da sitter vi nok med samme følelse når har du termin da? vi var i sverige å kjøpte den for 5000 svenske kroner idag. så vi sparte masse, så det anbefales!! men det var tilbud akkurat nå, vet ikke hvor lenge det varer. også er det få butikker som faktisk har dem inne nå. vi måtte på 3 babyproffsen for å finne idag så vi har kjørt som noen gale i sverige. men se på babyproffsen.se også finn nærmeste butikk, så kan dere spare mye penger der
Kahbean Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Gratulerer med ny vogn! Vi fikk også ny vogn i dag. Kjempeartig! Vi hadde egentlig lyst på Brio Happy også men så fikk vi høre at den var kåret dårligst på masse tester. Den bekker vist ganske lett og har hatt masse problemer med bremsene. Beklager at jeg er negativ, HI men jeg vil bare at du skal vit det slik at du er forsiktig! Lykke til
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Vi har også kjøpt oss Brio Happy i dag med Compact understell. Betalte 2250,- for understell og bag på Barnas Hus i Sandvika. Fargen ble limegrønn. Så nå står bagen i stua, mens understellet er fortsatt pakket ned. Vi blir nok kjempefornøyde med vogna vet jeg.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Har termin 17. januar, jeg. Du da? Kjøpte den også på babyproffsen til samme pris som dere. Ble jo bare 4500 norske kroner. Ikke verst. Har forresten også lest om den testen, men valgte å ikke bry meg om den. For det første er den utført i 30 minusgrader, og jeg kommer aldri til å trille min lille ute hvis det er så kaldt. Dessuten var det som gikk i stykker på bremsen en sånn sikkerhetspinne i følge brio. I tillegg sier de at de har gjort noen endringer på vogna siden da. Har jo ikke testa den ennå, men håper og tror vi forblir fornøyde.
Lillegull2008&2010 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2007 8 Februar Tenkte akkurat det samme ang de testene på brio vogna. Jeg kommer ikke til å trille i opp til 30 minus grader, hvem som gjør det?! Men takk for at du sier fra uansett, var jo ikke sikkert jeg hadde lest om det. og skal nok være forsiktig med bremsen etter jeg hadde lest det. En venninne har brukt den vogna i 2 måneder nå, og de er kjempe fornøyde foreløpig. Så det håper jeg vi blir også
cat85 Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Jeg kjøpte brio komi med compact i Sverige i dag Betalte 4500 svenske. Men kan noen fortelle meg hva som er forskjellen på komi og happy? ser bare mer fordel med kombi, men jeg kan jo gått glipp av noe. Jeg kjøpte i svart jeg da, vil ha litt nøytral vogn... Jeg er bare 16 uker på vei, satt vogna hos foreldrene mine så jeg ikke skal bli frista til å gå tur med bamsene. Men visste ikke hvor lenge tilbudet skulle vare, så da slo jeg til hihi
Gjest Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Happy er en duovogn, altså har den separat sitte og liggedel. Lurt å slå til når det er tilbud. Det gjorde vi også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå